دیروز خبرگزاریها خبری را به نقل از روابطعمومی فیلم «هتل» منتشر کردند که این فیلم در کمتر از ۵ماه توانست با جذب ۵میلیونو۹۶۰هزار مخاطب و فروش ۲۶۱میلیارد تومانی، با گذر از فیلم پرمخاطب دهه شصتی «کانی مانگا»، رتبه سوم جدول پرمخاطبترین فیلمهای تاریخ سینمای ایران پس از انقلاب را از آن خود کند.
طبق روال معمول، پس از پایان جشنواره فیلم فجر، اکران نوروزی به مهمترین مسئله سینمای ایران بدل شده است؛ اکرانی که هم برای مخاطبان جذاب است و هم برای سینماییها اهمیت دارد.