• پنج شنبه 12 بهمن 1402
  • الْخَمِيس 21 رجب 1445
  • 2024 Feb 01

پویش امید و افتخار روزانه شد

سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد: همزمان با آغاز دهه فجر پروژه‌های شاخص شهری به‌صورت روزانه افتتاح خواهند شد
همزمان با آغاز دهه فجر از امروز، پویش امید و افتخار نیز به‌صورت روزانه اجرا می‌شود.
می‌خواستند هویت ملی و اسلامی تهران را تغییر دهند

تهران انقلابی ماند

متن بیانات رهبرمعظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۲۴هزار شهید تهران بزرگ که روز سه‌شنبه هفته گذشته 3بهمن‌ماه برگزار شده بود، روز چهارشنبه در محل برگزاری همایش در تهران منتشر شد.

تهرانی که نمی‌شناسیم

در معرفی تهران کم گذاشته‌ایم. تهران چیست؟ این در و دیوار و کالبد شهر؟ حتما نیست. تهران زنده است به هویتش اما هویت تهران چیست؟ رهبرمعظم انقلاب به برخی شاخص‌های این هویت اشاره کردند: «تهران نماد شجاعت و دینداری و استقلال‌طلبی ملت ایران است.»

تهران، نبض و نماد ایران اسلامی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای کنگره ملی بزرگداشت ۲۴هزار شهید تهران، به اهمیت و نقش مهم پایتخت در پیروزی انقلاب اسلامی و جایگاه مهم آن پس از انقلاب تاکنون اشارات مهمی داشته‌اند.

حریم خصوصی کاربران، خط قرمز ماست

مدیرعامل سروش‌پلاس از وضعیت پیام‌رسان‌ها در کشور می‌گوید
با مسدود شدن برخی از پلتفرم‌های خارجی ازجمله پیام‌رسان‌ها طی چند سال گذشته ‌نمونه‌های داخلی تلاش کردند به‌عنوان جایگزینی مناسب به مردم کمک کنند.

سود بی‌سابقه بانک‌ها به سپرده‌ها

همه بانک‌ها روز گذشته در یک اقدام مشترک و هماهنگ از آغاز طرح حفظ سپرده‌های مشتریان با نرخ سود 30درصد با عنوان گواهی سپرده خاص رونمایی کردند و براساس اعلام بانک مرکزی تا چهارشنبه هفته آینده بالغ بر 280هزار میلیارد تومان گواهی سپرده خاص روی میز قرار می‌گیرد.
تيم ملي با نمايشي نه‌چندان دلچسب موفق شد در ضربات پنالتي، به مرحله يك‌چهارم نهايي جام‌ملت‌هاي آسيا برسد. ايران در مرحله بعد بايد با ژاپن روبه‌رو شود

جشن فرار

تیم ملی فوتبال ایران در جدال عجیبی که بر خلاف پیش‌بینی‌ها سخت و دشوار از آب در آمد، سوریه را شکست داد و راهی مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا شد.