• شنبه 7 بهمن 1402
  • السَّبْت 16 رجب 1445
  • 2024 Jan 27

محکوم به نسل‌کشی

جلسه قرائت رأی دیوان بین‌المللی دادگستری درباره شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به‌دلیل نسل‌کشی در نوار غزه، روز جمعه برگزار شد. «جوآن دونوگو»، رئیس و قاضی دادگاه لاهه در این جلسه گفت: «دیوان از فاجعه‌ای که در غزه رخ می‌دهد بسیار آگاه است و کشتار جاری در غزه را محکوم می‌کند.»
حریق هولناک بیمارستان گاندی چطور مهار شد؟

تا پای جان

5ساعت جدال نفسگیر 250آتش‌نشان تهرانی با حریق گسترده‌ای که بیمارستان گاندی را در بر گرفته بود با پایانی خوش همراه و این آتش‌سوزی بدون حتی یک مصدوم مهار شد. اما این عملیات چگونه رقم‌خورد و چطور آتش‌نشانان از وقوع فاجعه جلوگیری کردند؟

ارتقای ایمنی از اولویت‌های بودجه 1403

پنجشنبه‌شب اتفاق مهمی در بیمارستان گاندی تهران رخ داد و تصاویری که همه در فضای مجازی مشاهده می‌کردند نشان می‌داد که شعله‌های‌آتش در حال بلعیدن بیمارستان است ولی خوشبختانه با حضور به‌موقع نیروهای آتش‌نشان در محل حادثه به‌طورکلی صحنه عوض شد.

ایلان ماسک در ایران ورشکست می‌شود!

«تولد آسان، رشد سریع»؛ این محور و هدف مقررات زدایی از محیط کسب‌وکار است که با تسهیل صدور مجوزها آغاز شده و قرار است به‌تدریج با توسعه محیط مطلوب برای فعالان اقتصادی، ساختار ضد‌تولید در اقتصاد ایران را اصلاح کند و زمینه‌ساز رشد اقتصادی باشد.

30 میلیارد دلار؛ توافق تجاری تهران- آنکارا

سفر رئیس‌جمهور ایران به ترکیه پس‌از یکی، دو بار تعویق انجام شد و سیدابراهیم رئیسی در بیست‌وچهارمین مقصد خارجی خود طی بیش‌از 2سال‌گذشته، در آنکارا با رجب طیب اردوغان، همتای ترکیه‌ای خود دیدار و گفت‌وگو کرد؛ رایزنی‌هایی چندوجهی که از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت بسیاری است.

همه مردان آتش