02
شنبه 7 بهمن 1402
شماره 9013
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خبرسازان

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گوی تلفنی با همتای خود از آفریقای‌جنوبی، از ابتکارعمل دولت این کشور در شکایت از رژیم‌صهیونیستی در دیوان کیفری بین‌المللی تمجید و تأکید کرد این رژیم و حامیانش به‌دنبال انحراف در روند رسیدگی به این پرونده هستند.
ویژه
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبرمعظم‌انقلاب در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت سیدمهدی طالقانی، فرزند آیت‌الله سیدمحمود طالقانی و برادر حسین شریعتمداری، نماینده ولی‌فقیه و سرپرست مؤسسه کیهان را تسلیت گفتند.
X
X
چهل‌ودومین سالگرد ۴۱شهید حماسه ششم بهمن‌ماه سال۱۳۶۰ آمل، با حضور صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلای قدس این شهر برگزار شد.

30 میلیارد دلار؛ توافق تجاری تهران- آنکارا

امضای 10سند همکاری از مهم‌ترین دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور ایران به ترکیه بود
گزارش
سفر رئیس‌جمهور ایران به ترکیه پس‌از یکی، دو بار تعویق انجام شد و سیدابراهیم رئیسی در بیست‌وچهارمین مقصد خارجی خود طی بیش‌از 2سال‌گذشته، در آنکارا با رجب طیب اردوغان، همتای ترکیه‌ای خود دیدار و گفت‌وگو کرد؛ رایزنی‌هایی چندوجهی که از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت بسیاری است.
بازگشت سفرای ایران و پاکستان

بازگشت سفرای ایران و پاکستان

همزمان با بازگشت سفرای ایران و پاکستان به محل ماموریت خود، روابط دیپلماتیک2 کشور به حالت عادی بازگشته‌ و به‌نظر می‌رسد پس‌از دوره‌ کوتاه تنش در روابط دوجانبه، درحال برداشتن گام‌های بلندی در مسیر تقویت مناسبات دوجانبه هستند.
تأیید صلاحیت‌ها ادامه دارد؟
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مراتب تأیید صلاحیت ۶۷۸داوطلب دیگر ازسوی ستاد انتخابات به آنها اعلام شد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
پل «پی.ام.پی» شناور و هجومی به گروه۴۲۲ مهندسی رزمی نیروی‌زمینی ارتش ملحق شد.
دولت‌سیزدهم توانسته گام‌های بلندی درمسیر توسعه صنعت فضایی کشور بردارد. س