• چهار شنبه 4 بهمن 1402
  • الأرْبِعَاء 13 رجب 1445
  • 2024 Jan 24

اسکن درختان تهران برای درمان

بیماری درختان کهنسال همه مناطق تهران با اسکن شناسایی می‌شوند
درخت‌های سربه‌فلک‌کشیده شهر با ظاهر سبز و شاداب می‌توانند خطری برای شهر و اهالی‌اش باشند؛ چراکه بیماری‌های پنهان زیر پوست زبر درختان بدون استفاده از ابزار خاص قابل رویت نیست.
رهبر معظم ‌انقلاب خطاب به سران کشورهای اسلامی تاکید کردند:

قطع رگ‌های حیاتی اسرائیل

رهبرمعظم انقلاب صبح سه‌شنبه در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۲۴هزار شهید تهران‌بزرگ با انتقاد از عملکرد مسئولان کشورهای‌اسلامی در قبال موضوع بسیار مهم غزه گفتند: برخی مواقع موضع‌گیری‌ها و اظهارات مسئولان کشورهای اسلامی اشتباه است، زیرا درباره موضوعی همچون آتش‌بس در غزه صحبت می‌کنند که از اختیار آنها خارج است و در دست دشمن خبیث صهیونیستی است.

گل به‌خودی‌های انتخاباتی

خیلی ساده و کوتاه؛ همان‌ها که سال‌ها کشور را تحریم و سفره مردم را کوچک کردند و خیابان‌ها را آتش زدند و خوبان شهر را ترور کردند، پروژه مشارکت پایین در انتخابات را هم دنبال می‌کنند.
گفت‌و‌گو با محمد حسین لطیفی، کارگردان نام آشنایی که در سریال ترور بازی کرده است

به خاطر رفاقت جلوی دوربین رفتم

محمدحسین لطیفی نزدیک 40سال است که در سینما حضور مستمر دارد. او در سال‌های اخیر در سینما و شبکه نمایش خانگی فعالیت داشته و ژانرهای مختلفی در کارگردانی را تجربه کرده است.

360 چرخ برای جابه‌جایی غول 510 تنی

‌داوود محمدی، سرپرست تیم حمل‌و‌نقل نخستین‌محموله غول‌پیکر در‌جاده‌های ‌ایران از شرایط حمل‌ونقل این رآکتور‌آهن‌اسفنجی می‌گوید
از 22مهر که بوژی 360چرخه برای جابه‌جایی رآکتور آهن‌اسفنجی ماشین‌سازی اراک به سمت کرمان حرکت کرد، روزی نیست که عکس‌ یا فیلمی از این محموله غول‌پیکر و فوق‌سنگین در شبکه‌های مجازی منتشر نشود؛ محموله فوق‌سنگین رآکتور آهن‌اسفنجی قرار است به‌عنوان سنگین‌ترین، پهن‌ترین و مرتفع‌ترین محموله جاده‌ای کشور به شرکت فولاد بوتیای ایرانیان کرمان تحویل شود.

تله دلار هیجانی

بازار ارز به کدام سو می‌رود؟ برخی به اتکای تحلیلی که از تحولات اقتصاد سیاسی منطقه دارند، معتقد به رشد قیمت هستند.

قصاص قبادلو؛ خط پایان فریب‌خوردگان رسانه‌ای

۴۸۷ روز پس از شهادت یکی از مأموران یگان امداد در جریان درگیری‌های خیابانی، عامل این جنایت که بنابر اعترافات خودش تحت تاثیر القائات رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی معاند به ماموران حمله کرده و باعث شهادت یکی از آنها شده بود، در زندان قزل‌حصار قصاص شد.
ايران با يک نمايش خوب، امارات را شکست داد و با حداکثر امتيازات صدرنشين مطلق شد

صدراعظم

ترکیب تیم ملی ایران در سومین بازی باز هم تغییراتی نسبت به بازی‌های گذشته داشت. سردار آزمون برای نخستین‌بار در این رقابت‌ها در ترکیب اصلی به میدان رفت.

پدران ایرانی، پسران ایرانی

جست‌و‌جو در «گوگَل‌»های تهران

طلا را از فضای مجازی نخرید