05
چهار شنبه 4 بهمن 1402
شماره 9011
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
۴۸۷ روز پس از شهادت یکی از مأموران یگان امداد در جریان درگیری‌های خیابانی، عامل این جنایت که بنابر اعترافات خودش تحت تاثیر القائات رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی معاند به ماموران حمله کرده و باعث شهادت یکی از آنها شده بود، در زندان قزل‌حصار قصاص شد.
مرد جوان که برای سرقت طلا، 2زن را در شهرستان مرند سوار خودروی خود کرده و با کشاندن به باغی در اطراف شهر به قتل رسانده بود، دستگیر شد. درحالی‌که احتمال می‌رود این مرد، افراد دیگری را هم با این شگرد به قتل رسانده باشد، تحقیقات از او ادامه دارد.
مرد میانسال و مهمانش پس از مصرف مشروبات الکلی دست ساز، جانشان را از دست دادند و حالا تحقیقات در این پرونده آغاز شده است.
آن سوی مرز
دختر 23ساله آلمانی-عراقی به اتهام کشتن همزاد خود که او را در فضای مجازی یافته بودمراحل محاکمه را پشت سر می گذارد.

قتل‌نوعروس؛ پایان‌درگیری‌2مرد‌آشنا

جنایی
درگیری 2مرد آشنا به‌خاطر محموله 40میلیونی شیشه، به قتل‌زنی جوان منجر شد.

حکم اعدام ماهان صدرات شکست

ماهان صدرات از متهمان حوادث سال1401 که پیش از این به اعدام محکوم شده بود با نقض حکمش در دیوان عالی کشور به تبعید محکوم شد.
انگيزه‌‌های عجيب دزدان شکم‌سير
انگيزه‌‌های عجيب دزدان شکم‌سير
اغلب سارقان با انگيزه رسيدن به پول و حل مشكلات مالي‌شان دست به سرقت مي‌زنند اما پول انگيزه همه سارقان نيست. تعجب كرديد؟ جالب است بدانيد گاهي مجرمان با انگيزه‌هايي كاملا عجيب سراغ سرقت مي‌روند.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات 104نفر از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین صبح دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.