• یکشنبه 12 آذر 1402
  • الأحَد 20 جمادی الاول 1445
  • 2023 Dec 03

غزه، جهان را بیدار کرد

افزایش اسلامگرایی در غرب با مقاومت فلسطینی‌ها و جنایت صهیونیست‌ها
این روزها اسلام مبلغ جهانی جدیدی دارد؛ مبلغی که یک فرد نیست، بلکه یک هویت است؛ هویتی به‌نام فلسطینی که از یک‌ماه گذشته تا‌کنون آنچنان خود را در افکارعمومی جهانی مقاوم و سرسخت نشان داده که باعث شده بسیاری از غیرمسلمانان به‌دنبال دین این هویت باشند.
جا خالی دادن متهمان اصلی آلودگی هوا

گردن نگیرها

آلودگی هوا هر سال تشدید می‌شود و داستان تکراری مرغ و تخم مرغ خودروسازها و نفتی‌ها پایان ندارد. مقصر آلودگی هوا کیست و چرا غمنامه آلودگی هوای ایران در فصل وارونگی تمامی ندارد؟ همین حالا که این گزارش را می‌خوانید، هوایی که تنفس می‌کنید، در 10شهر ایران سم خالص است.

اولویت حل مسئله جدی آلودگی هوا

7میلیون خودروی فرسوده از میان 26میلیون خودروی شماره‌گذاری شده در کشور و 10میلیون موتورسیکلت فرسوده از میان حدود 13میلیون موتورسیکلت شماره‌گذاری شده در کشور هنوز با استاندارد یورو2 و یورو3 زیر آسمان شهرهای ایران تردد می‌کنند.

اقتدار در دریا با جوانان

نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی همزمان با ایام گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش، شنبه یازدهم آذر‌ماه ۱۴۰۲ با حضور سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، امیر شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی و جمعی از مقامات کشوری و لشکری در محل نمایشگاه‌های ستاد نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

مدرسه‌سازی‌ شتاب می‌گیرد

10 میلیون عضویت برای 50 میلیون کتاب

ایمان، ایران، افتخار

توصیه‌های مرگبار به اسم طب سنتی