• چهار شنبه 8 آذر 1402
  • الأرْبِعَاء 16 جمادی الاول 1445
  • 2023 Nov 29

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت

پیشرفت نیروی دریایی ارتش از ابتدای انقلاب تاکنون چشمگیر و غیرقابل باور است
فرمانده کل قوا ظهر دیروز سه‌شنبه در دیدار فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران با اشاره به ظرفیت‌های فراوان در نیروی دریایی ارتش، به‌خصوص ظرفیت این نیرو برای کمک به اجرای سیاست‌های اقتصاد دریامحور، بر لزوم کشف ظرفیت‌های جدید به‌منظور افزایش اقتدار نظام و کشور و همچنین ایجاد نشاط و امید در جامعه تأکید کردند.
کارفرما مشغول آدم‌کشی است

بازار کساد دروغگوها در ایران

بحران‌های پرشمار رژیم‌صهیونیستی در مواجهه با تحولات سیاسی-میدانی جاری در سرزمین‌های اشغالی، جریان‌های ضدانقلاب و بازوهای رسانه‌ای آنان را نیز گرفتار کرده‌ است.

کسادی بازار دروغ در ایران

دقت کرده‌اید که حدود یک‌ماه است اخبار ایران بحرانی نیست؟ مثلا پدری از فقر، کودک خود را نمی‌خورد! و گشت‌های ارشاد به کنسرت‌های موسیقی حمله نمی‌کنند!

دست خالی ضدانقلاب برای «مسئله‌سازی»

پس از گذشت حدود 53روز از آغاز جنگ در غزه، نه‌تنها رژیم‌صهیونیستی نتوانسته از بحران‌های ناشی از ضربه «مهلک» و «تحقیرکننده» خلاصی یابد، بلکه اکنون شاهدیم جریان‌های ضدانقلاب نیز از این بحران‌ها متاثر شده‌اند و چالش‌های مبتلابه تل‌آویو گریبان آنان را نیز گرفته ‌است.

افزایش سقف معافیت‌های مالیاتی

مقامات سازمان امور مالیاتی و برنامه و بودجه در اظهارنظرهای جداگانه از افزایش سقف معافیت مالیاتی در سال آینده خبر دادند، آن هم در شرایطی که در متن اولیه لایحه بودجه سقف معافیت مالیاتی حقوق‌بگیران و دستمزدبگیران در سال 1403ماهانه 10و سالانه 120میلیون تومان دیده شده بود.

دورهمی‌ستاره‌ها در ماراتن ‌فجر

بعد از فرصت یک‌ماهه برای ثبت‌نام آثار سینمایی جهت حضور در جشنواره فیلم فجر، تهیه‌کنندگان 106اثر درخواست‌شان را برای حضور در بخش سودای سیمرغ مسابقه سینمای ایران ثبت کردند که در میان این اسامی،‌چهره هایی از چون مهران مدیری، محمد کارت، سروش صحت، بهروز افخمی، جواد عزتی، بهرام افشاری و فیلمسازان جوانی چون امیرعباس ربیعی،

بازار مسکن تهران به تفکیک مناطق

الماس آبی؛ کیلویی 2 میلیون تومان

تهران، شیر سفید آفریقایی دارد