16
چهار شنبه 8 آذر 1402
شماره 8956
شهرنگار4
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ضربه فنی رژیم اشغالگر قدس

یادداشت
رژیم اشغالگر تصور می‌کرد که زمین، هوا، زیر زمین، مرز، دریا و زمان را به‌گونه‌ای مهار و ایمن کرده که برای دهه‌ها سرزمین امن برای صهیونیست‌ها ساخته شده است. اما با حمله پیش‌دستانه حماس در هفتم اکتبر، تمام رویاها و ادعاهای آن باطل شد و به باد رفت و به‌معنای حقیقی کلمه «ناک‌اوت» شد.
ویژه
شهرداری تهران نهادی خدماتی است که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، شهرسازی، ترافیکی، عمرانی و... به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.
تفاهمنامه
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از امضای تفاهمنامه با اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران خبر داد و گفت: «در راستای کمک به تحقق شهرخانواده به‌زودی خط ویژه خانواده با ارائه خدمات ویژه در ارتباط با آموزش شهروندی، مشاوره خانواده و بسته‌های تشویقی و فرهنگی در مرکز معاینه فنی نیایش راه‌اندازی خواهد شد.»

انتقاد به گازوئیل‌های بی‌کیفیت

گزارش های موجود نشان می دهد گازوئیل استاندارد به شرکت اتوبوسرانی داده نمی شود
شورا
اگرچه دیروز 7آذر قطرات باران سمفونی بارش را در پایتخت نواختند و قدری هوا تمیز شد و پایتخت‌نشینان توانستند نفس‌های عمیق و عاری از ذرات آلاینده بکشند، اما نباید فراموش کرد این موضوع مقطعی است و رفع معضل آلودگی هوای کلانشهر تهران نیاز به اقدامات جدی‌تری دارد.

پیشرفت پروژه‌های پایتخت به روایت آمار

باقری: شهرداری در دوره ششم مقید است تا پروژه‌ها در زمان تعیین شده به اتمام برسند و بهره‌برداری شوند
پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و ... براساس نیاز شهر و شهروندان توسط شهرداری تهران در مناطق و محلات عملیاتی می‌شوند.
مشارکت 24هزار نفری معلولان در رویداد برنده شو
حمید صاحب، مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران: رویداد برنده شو از ۲۵مهرماه آغاز شده و در آن بالغ بر ۲۴هزار نفر از افراد دارای معلولیت نابینا، ناشنوا و ... در بازی‌هایی که برای این گروه طراحی شده است شرکت و با هم رقابت می‌کنند و در نهایت همزمان با روز جهانی معلولان 24شرکت‌کننده برتر انتخاب و معرفی می‌شوند.
مهدی صداقتی، سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران: با رفع معارضین جنوب بزرگراه شهید‌تندگویان، اصلاح هندسی معبر و سپس روسازی مسیر جنوب به شمال این محور بزرگراهی به پایان رسید.
PDF شهرنگار4
کوتاه شهرنگار4
اگر تفکر بسیجی در جامعه‌ای طنین‌انداز شود قطعاً چشم طمع دشمنان از او دور خواهد بود.