• شنبه 22 مهر 1402
  • السَّبْت 29 ربیع الاول 1445
  • 2023 Oct 14

نقش‌جهان تا دروازه قرآن، 2ساعت زودتر

در جریان سفر رئیس جمهوری به استان فارس، پروژه آزادراهی اصفهان - شیراز در کنار 53طرح آب و برق و 10هزارو200واحد مسکن دولتی به بهره‌برداری رسید
بخش باقیمانده از پروژه آزادراهی اصفهان - شیراز بعد از 13سال انتظار در جریان سفر رئیس‌جمهوری به استان فارس زیر بار ترافیک رفت و زمان سفر بین 2شهر مهم گردشگری کشور 2ساعت کمتر شد.

دنیا صدای مظلوم را شنید

حامیان فلسطین روز جمعه در اقصی نقاط جهان از پاریس و نیویورک گرفته تا توکیو، بغداد، اسلام‎آباد و صعده در یمن به خیابان‌ آمدند. تظاهرات‌کنندگان علاوه بر حمایت از فلسطین و عملیات طوفان‌الاقصای نیروهای مقاومت، حملات نظامی غیرانسانی رژیم ‌صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

خشم و نبرد فقط یک انتخاب نیست

شما در محله‌ای زندگی می‌کنید. فلسطین همه فامیل‌تان هم در همان کوچه‌ها زندگی می‌کنند. آبا و اجدادتان هم سال‌ها و قرن‌ها در همان محله زندگی کرده‌اند.

سفر رئیس‌جمهور به فارس؛ چند مزیت و یک نکته

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در هفتمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی، در استان فارس حضور یافت؛ سفری که از جنبه‌های مختلف، حائز اهمیت ویژه‌ای است.

طلای امپیک را هم می‌خواهم

محسن محمود صفری| امین میرزازاده تک‌ستاره کشتی فرنگی در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی بود که در هر دو میدان مدال طلا را کسب کرد تا به نوعی در کسب سکوی نخست دبل کرده باشد.

چطور طبع خود را بشناسیم؟

اگر طبع‌های چهارگانه در بدن متعادل باشد و هیچ‌یک بر دیگری غلبه نکند، تعادل در بدن برقرار خواهد شد.

فصل سرما، بدون مرگ بی‌خانمان‌ها

با بارش باران پاییزی 2روز گذشته در پایتخت، حسابی گل‌از‌گل تهرانی‌ها شکفت و بالاخره حال و هوای پاییزی در اواخر مهرماه در شهر پیچید. لذت بردن از نخستین بارش باران در پاییز امسال و کاهش دمای هوا، شعف خاصی را در تهران ایجاد کرد و رسما آغازگر فصل سرما شد.

مشخصات آزادراه شیراز - اصفهان