02
شنبه 22 مهر 1402
شماره 8910
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پشت پرده خبرسازی درباره دارایی‌های ایران در قطر

اصل ماجرا
اخیرا روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست مدعی شده بود که ایالات متحده با قطر برای بلوکه کردن مجدد 6میلیارد دلار ایران به توافق رسیده‌اند.
ویژه
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبرمعظم‌انقلاب در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم ارفع، از استادان اخلاق تهران را تسلیت گفتند.
این روزها مرکز ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه به محلی برای رفع بی‌واسطه مشکلات مردم تبدیل شده‌است.
عکس‌ نوشت
مراسم تشییع و وداع با پیکر آیت‌الله سیدمحمدکاظم ارفع، از استادان اخلاق تهران، صبح جمعه از مقابل مسجد محمدیه واقع در خیابان امام‌خمینی ره تا خیابان بهشت برگزار شد.

خروش ضدصهیونیستی مردم ایران

مردم شهرهای مختلف ایران روز جمعه در حمایت از آرمان رهایی قدس شریف به خیابان‌ها آمدند
گزارش
مردم شهرهای مختلف ایران، دیروز جمعه همگام با دیگر مسلمانان جهان، به خیابان‌ها آمدند تا ضمن محکوم کردن جنایت‌های ضد انسانی رژیم ‌صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

ایران؛ محور همگرایی اسلامی

همشهری از رایزنی‌های منطقه‌ای امیر‌عبداللهیان گزارش می‌دهد
وزیر امور خارجه ایران در نخستین سفر منطقه‌ای خود پس ‌از تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی به عراق، لبنان و روسیه رفت؛ سفری که رایزنی درباره توقف حملات جنایت‌آمیز رژیم صهیونیستی به مردم غزه مهم‌ترین محور آن به ‌شمار می‌رود.
دست‌پر فارس از سفر استانی رئیس‌جمهور
دست‌پر فارس از سفر استانی رئیس‌جمهور
سیدابراهیم رئیسی، صبح پنجشنبه 20مهر‌ماه در ادامه سفرهای استانی خود به فارس رفت.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات، با بیان اینکه با عملیات طوفان‌الاقصی « گنبد آهنین، ناتو و اتحادهای پوشالی» ‌فروریخت، گفت: دشمن بداند همچنان‌که رهبرمعظم‌انقلاب فرمودند، هر جنایتی که انجام بدهند، سیلی محکم‌تری از مردم فلسطین می‌خورند. / تسنیم
ایران و جمهوری‌آذربایجان درحال برداشتن گام‌های جدیدی باهدف ارتقای همکاری‌های دوجانبه و افزایش ثبات و امنیت منطقه‌ای هستند.