06
شنبه 22 مهر 1402
شماره 8910
اقتصاد 1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مزیت شنبه‌های تعطیل

چهره روز
عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با یادآوری جمع‌آوری ۱۲۰ امضا برای در اولویت قرار گرفتن بررسی موضوع افزایش تعطیلات پایان هفته، ابراز امیدواری کرد که بشود تعطیلات کشور را افزایش داد تا تعامل اقتصادی با دنیا نظم بیشتری بگیرد.
ویژه
دست‌اندرکاران بخش کشاورزی می‌گویند: براساس قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی، نرخ خرید تضمینی محصولات باید تا پایان تیر، تعیین و اعلام می‌شد.
یکی از بازار‌هایی که می‌تواند مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد بازار فرعی بورس کالاست.در این بازار املاک غیرمنقول نیز مورد مبادله قرار می‌گیرد.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: قبلا ارزش پوشاک قاچاق در بازار ۳.۲میلیارد دلار بود، اما اکنون میزان آن ۱.۵میلیارد دلار برآورد می‌شود.
قیمت نفت سنگین ایران درسپتامبر، 8درصد افزایش یافت. براساس این گزارش قیمت نفت سنگین ایران در سپتامبر، به ۹۴دلار و ۶۳سنت در هر بشکه رسید که 7 دلار و ۵سنت معادل 8درصد، افزایش داشت.

نقش‌جهان تا دروازه قرآن، 2ساعت زودتر

در جریان سفر رئیس جمهوری به استان فارس، پروژه آزادراهی اصفهان - شیراز در کنار 53طرح آب و برق و 10هزارو200واحد مسکن دولتی به بهره‌برداری رسید
گزارش
بخش باقیمانده از پروژه آزادراهی اصفهان - شیراز بعد از 13سال انتظار در جریان سفر رئیس‌جمهوری به استان فارس زیر بار ترافیک رفت و زمان سفر بین 2شهر مهم گردشگری کشور 2ساعت کمتر شد.

نفت خام ایران مشتریان خود را دارد

جواد اوجی، وزیر نفت با اشاره به اینکه امروز بیش از ۳میلیون‌و۳۰۰ هزار بشکه نفت تولید می‌کنیم، گفت: در حال برنامه‌ریزی برای افزایش تولید نفت هستیم که برای آن هم در جهان مشتری داریم؛ همه اینها در شرایط سخت تحریم‌ها انجام شده است.
هشتگ
# خودرو صدرنشین فروش در 12ماه گذشته در 12 ماه گذشته، بین شرکت‌های # بورسی، ایران‌خودرو با فروش 200همتی، بالاترین مبلغ فروش را داشته است.
PDF اقتصاد 1
کوتاه اقتصاد 1
قیمت اتو