• دو شنبه 20 شهریور 1402
  • الإثْنَيْن 25 صفر 1445
  • 2023 Sep 11

رسوایی در پروژه مهساسازی

رسانه‌های معاند در هفته‌های اخیر تلاش کردند با روایت‌سازی‌‌های جعلی، برخی حوادث اجتماعی را به موضوع حجاب پیوند بزنند
کشاندن کشور به دامان بی‌ثباتی از محوری‌ترین رویکردهایی است که در هفته‌های اخیر در دستورکار معاندان و بازوهای رسانه‌ای آنان قرار گرفته و می‌کوشند با دروغ‌پردازی و موج‌سواری روی اخبار جعلی، فضای روانی جامعه را برای تحقق نیات شوم‌شان آماده کنند.
تا 2 سال دیگر تراموا به تهران می‌آید

آزادی تا تهرانپارس با تراموا

«مد جدید حمل‌ونقلی در تهران» دیروز در بالاترین سطح ممکن یعنی در توافق میان شهرداری و وزارت دفاع رسانه‌ای شد. حالا به یقین می‌توان گفت تراموا از آنچه فکر می‌کنید به تهران نزدیک‌تر است. این تفاهمنامه شامل فراهم‌کردن زمینه مشارکت در تأمین مالی، طراحی، ساخت و بهره‌برداری خطوط تراموای تهران می‌شود.

خطای مشترک ضدانقلاب و انقلابی‌ها

این 4بند به‌عنوان مقدمه: یکم. برخی انقلابی‌ها معتقدند روزبه‌روز ایمان در جامعه کمرنگ‌تر می‌شود. ملاک اینها چیست؟ احتمالا وضعیت حجاب در شهرهای بزرگ و غرولندها در شبکه‌های اجتماعی و غیره.

لاکچری‌بازی به مدارس رسید

پاک‌کن هویج، استکیر نت آناناس، هایلایتر آب‌نباتی، مداد‌رنگی با طرح شخصیت‌های کارتونی، خودکار ذرت... این لوازم‌التحریر عجیب و غریب بخشی از لوازم‌التحریر محبوب دانش‌آموزان است و پدرها و مادرها هم باید همه فروشگاه‌های شهر را زیر پا بگذارند تا سفارش‌های رنگارنگ بچه‌ها را تمام و کمال مهیا کنند.

کاروانسراهای ایران روی میز یونسکو

چهل‌وپنجمین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو که از صبح دیروز در شهر ریاض، پایتخت عربستان آغاز به‌کار کرد 3پرونده ایران برای ثبت جهانی را در دستور کار قرار می‌دهد تا درخصوص یکی از ابرپرونده‌های میراث‌فرهنگی ایران برای ثبت در فهرست میراث‌جهانی یونسکو تصمیم‌گیری کند.

تولید 13میلیون تن فولاد در 5‌ماه