13
دو شنبه 20 شهریور 1402
شماره 8882
خانواده
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مخاطب ما ساختار است، نه زنان

کوتاه‌تر از گزارش
روز گذشته نشست تخصصی «زنان و مدیریت اجتماعی شهر» در محل شهرداری تهران با حضور علی‌محمد محمدی، دانشیار دانشکده علوم توانبخشی و سلامت، دکتر فروزنده جعفرپور، دانشیار پژوهشگاه علوم انسانی، فاطمه محمدی، مسئول میز زنان دفتر اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس، محمدتقی کرمی، دانشیار دانشکده علوم‌اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، کیمیا موذنی، مشاور مدیرعامل مترو و جمعی از مدیران زن نهادهای مختلف شهرداری برگزار شد.
ویژه
پس از تصویب بند ب ماده۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با برگزاری هر آزمون استخدامی بحث‌های پیرامون اجرای این بند دوباره داغ می‌شود.
سرهنگ احسان مومنی معاون آموزش پلیس راهور: برابر دستورالعمل صادره از سوی قوه قضاییه، خودروهایی که بیش از یک سال و موتورسیکلت‌هایی که بیش از 6‌ماه در پارکینگ‌ها متوقف شده و مالک آن برای ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام نکرده باشد، ظرف 3‌ماه از انتشار این آگاهی فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پلیس+10 نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

لاکچری‌بازی به مدارس رسید

خرید لوازم‌التحریر لوکس بین دانش‌آموزان رواج یافته است
پاک‌کن هویج، استکیر نت آناناس، هایلایتر آب‌نباتی، مداد‌رنگی با طرح شخصیت‌های کارتونی، خودکار ذرت... این لوازم‌التحریر عجیب و غریب بخشی از لوازم‌التحریر محبوب دانش‌آموزان است و پدرها و مادرها هم باید همه فروشگاه‌های شهر را زیر پا بگذارند تا سفارش‌های رنگارنگ بچه‌ها را تمام و کمال مهیا کنند.