16
دو شنبه 20 شهریور 1402
شماره 8882
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان: ابر پروژه راه‌آهن همدان - سنندج در ابتدای کار دولت سیزدهم با یک‌هزار میلیارد تومان هزینه حدود ٦٥ درصد پیشرفت داشت و پروژه به‌دلایلی متوقف‌مانده بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از تعویض 2 هزار و ۳۳۲ دستگاه کنتورخراب آب شرب خراسان شمالی در 5 ماه‌ امسال خبر داد.
شهردار یزد: تا روز یکشنبه 19شهریور یک هزار و ۶۴۰‌نفر با خودروی شخصی برای سرویس مدارس ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به آمار سال قبل رشد 7برابری دارد.
عکس‌خبر
حدود ۲۷ درصد بادام ایران در شهرستان سامان تولید می‌شود و به لحاظ کیفیت، بادام «مامایی» شهرستان سامان کیفیت بالا و شهرت جهانی دارد.

سرزمین «هزار چشمه» چشم به راه آب

ساکنان کهگیلویه و بویراحمد در همسایگی رودها و چشمه‌های پرآب از تنش آبی گلایه دارند
گزارش
اهالی روستا ظرف آب به‌دست در کوچه‌های خاکی روستا در رفت‌وآمدند. یکی تازه از چشمه برگشته و عجله دارد تا به کارهای خانه و فرزندان سروسامانی بدهد. دیگری در تلاش است تا زودتر به چشمه برسد.

بازگشت آرامش به پایانه مهران

پایانه مهران در روزهای گذشته شلوغ‌ترین مرز کشور بود. بسیاری از زواری که از مرزهای دیگر به کربلا سفر کرده بودند، برای بازگشت به کشور، مرز مهران را انتخاب کردند.
25هزار شغل جدید در بوشهر
مصدق کشاورزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر: با تخصیص ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه، پیش‌بینی ‌می‌شود تا پایان امسال ۲۵ هزار شغل در این استان ایجاد شود.
آب و هوا
سازمان هواشناسی یکشنبه، 19شهریور در استان‌های مازندران، گیلان و اردبیل هشدار نارنجی صادر کرد.