• یکشنبه 5 شهریور 1402
  • الأحَد 10 صفر 1445
  • 2023 Aug 27

توسعه خدمات درمانی در جنوب تهران

شصت و نهمین رویداد امید و افتخار به افتتاح بخش‌های درمانی شرکت شهر‌سالم در مناطق ۹ و ۱۹ اختصاص داشت.

یادمون نره!

قریب به 2سال از عمر دولت سیزدهم گذشته و همه توان دولت برای جبران کاستی‌ها و عبور از مشکلات به‌کار گرفته شد؛ اما میزان موفقیت این دولت در عمل به تکالیف، ایفای تعهدات و تحقق وعده‌ها را باید از نگاه آمار سنجید.

چرا به انحصار در وکالت اینقدر حساسیم؟!

مبارزه با انحصار وکالت به مراحل حساسی رسیده است. برخلاف آنچه تبلیغ می‌کنند، قرار نیست با مصوبه مجلس، صدور یا تعلیق پروانه وکالت به زیرمجموعه وزارت اقتصاد وارد شود، بلکه قرار است شرایط و هزینه صدور و انتقال پروانه وکالت هم مانند 4150مجوز دیگر، شفاف و الکترونیکی شود.

پیشرفت‌ها نسبت به قبل مشهود است

زمانی که دولت سیزدهم روی کار آمد، شدیدترین تحریم‌ها علیه ما اعمال شد. درحالی‌که دولت قبل مانور گسترده‌ای روی برجام داد، اما در عمل، برای ما بار دیگر ثابت شد که غربی‌ها به هیچ تعهدی پایبند نیستند و همانطور که رئیس ‌کل بانک مرکزی در کنفرانسی که در خارج از کشور حضور داشت،

مهران را انتخاب نکنید!

شمارش معکوس برای گردهمایی بزرگ زائران حسینی آغاز شده است؛ 10روز تا فرارسیدن روز موعود مانده و عاشقان سیدالشهداع از شهرهای مختلف ایران خود را به مرزهای غربی می‌رسانند.

محرومیت ساده

پس از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و هم‌گروه شدن پرسپولیس و النصر با هم، آنچه فورا نظر مخاطبان را جلب کرد، به‌طور طبیعی رویارویی سرخپوشان با تیم پرستاره عربستانی و مخصوصا کریستیانو رونالدو بود.

ثبت چنارهای خیابان ولیعصر عج

راویان سبز خیابان ولیعصر عج در گذر زمان همواره ردی از خود در خاطرات پایتخت‌نشینان به جای گذاشته‌اند و کمتر کسی است که به این شهر پرهیاهو قدم گذاشته و گذرش به این خیابان و خنکای درختان چنارش نیفتاده باشد.

نوسازی تاکسی‌های فرسوده تهران تا شهریور 1403

آمار اشتباه خانم سفیر از زندگی سگی

سازها برای «وداع» کوک می‌شوند

بازدید «کجکی»