11
یکشنبه 5 شهریور 1402
شماره 8868
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ساندویچ فروشی که طبابت می‌کرد!

تقویم حوادث
متهم سابقه‌دار که تصمیم گرفته بود خلاف را کنار بگذارد، ساندویچ‌فروشی راه انداخت اما از آنجا که دلتنگ اقدامات مجرمانه شده بود، در نقش پزشک کلاه مردم را بر می‌داشت.
ویژه
زورگیران با استفاده از چاقو و قمه یا... شهروندان را تهدید کرده و اموال‌شان را سرقت می‌کنند. اما قانون چه کسانی را زورگیر قلمداد کرده و چه مجازاتی در انتظار افرادی است که دست به زورگیری می‌زنند؟
جان‌باختن 3نفر از مصدومان حادثه سقوط مینی‌بوس گردشگران به دره ای در ورزقان موجب افزایش قربانیان این حادثه به 10نفر شد تا یکی از مرگبارترین حوادث جاده‌ای ماه‌های اخیر رقم بخورد.
خارجی
مرد هندی با نقشه‌ای از پیش طراحی شده، همسرش و دختر 7ساله او را به قتل رساند .
همسر ، دختر یا مرد همسایه؛ چه کسی قاتل است؟

معمای عجیب قتل یک مرد

گزارش
وقتی جسد مرد میانسال در خانه‌اش پیدا شد، همسر و دختر او به اتهام قتل بازداشت شدند اما آنها انگشت اتهام را به سمت مرد همسایه نشانه گرفتند. این در حالی بود که با دستگیری مرد همسایه، وی مدعی شد که قاتلان همسر و دختر مقتول هستند. به گزارش همشهری، پنجشنبه گذشته به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی در خانه‌اش با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.
صدایی در سرم دستور قتل می داد

صدایی در سرم دستور قتل می داد

«انگار از کالبد خودم جدا شده بودم و روح دیگری در جسم من رخنه کرده بود، آن گاه صدایی در سرم مدام می‌گفت برو جان مادرت را بگیر.» این ادعای پسری جوان است که صبح دیروز در اقدامی هولناک، جان مادرش را گرفت.
شمارش معکوس برای محاکمه عاملان جنایت شاهچراغ ع
شمارش معکوس برای محاکمه عاملان جنایت شاهچراغ ع
پرونده 3نفر از عاملان اصلی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ ع با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب فرستاده شد و قرار است به‌زودی نخستین جلسه محاکمه برگزار شود.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
با همت ستاد ملی صبر تنها در یک هفته ۶ محکوم به قصاص در ۲ استان کرمان و لرستان از سوی اولیای دم بخشیده شده و به زندگی برگشتند.
رئیس پلیس فتای مازندران از دستگیری کلاهبرداری ۳میلیاردی در ساری خبر داد.