19
یکشنبه 5 شهریور 1402
شماره 8868
بیست و چهار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نمی‌دانیم یقه چه‌کسی را بگیریم

تهیه‌کننده فیلم قاچاق‌شده «بی‌رویا» در گفت‌وگو با همشهری
سینمای ایران
بیش از یک هفته از انتشار نسخه قاچاق 3 فیلم «تفریق»، «بی‌رویا» و «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» می‌گذرد، اما همانطور که می‌شد انتظار داشت، هنوز منبع نشت این فیلم‌ها مشخص نشده است.
ویژه
بعد از ۲۰ سال ابوالفضل پورعرب نمایش اتللو را در تالار وحدت به اجرا می گذارد.
روح‌الله سهرابی، مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم‌ سازمان سینمایی به ارائه توضیحاتی درباره ادامه فعالیت بازیگران هنجارشکن پرداخت.
تلویزیون
براساس آمار به‌دست‌آمده از تلوبیون تا پایان مرداد، «عشق کوفی» پربازدیدترین سریال تابستان و «نون‌خ۴» و «آتش و باد» هم رتبه‌های اول و دوم فصل بهار را در اختیار دارند.

دهخدا به روایت امروز

گفت‌وگو با نادر فلاح، کارگردان نمایش «کابوس‌های آنکه نمی‌میرد»
گفت وگو
نمایش «کابوس‌های آنکه نمی‌میرد» بعد از ۶۰ اجرا در تالار مولوی و یک دوره اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد، باز هم تمدید شده و از سوم شهریور دور دوم اجراهایش را شروع کرده است. «کابوس‌های آنکه نمی‌میرد» روایت علامه دهخداست و ۴۰سال تلاشش برای نگارش فرهنگ لغات؛ درحالی‌که شبح میرزا جهانگیر‌خان صوراسرافیل با او خون‌آلود چاقویی در قلبش از او می‌پرسد، چرا درحالی‌که او کشته شده، دهخدا همچنان فرهنگ می‌نویسد.
سازها برای «وداع» کوک می‌شوند

سازها برای «وداع» کوک می‌شوند

اجرای حسام‌الدین سراج با همراهی ارکستر ملی ایران
ارکستر ملی ایران با اجرای ویژه پوئم‌سمفونی «وداع» با خوانندگی حسام‌الدین سراج در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.
افتتاحیه ۱۵۰ میلیون تومانی «ستاره بازی»
افتتاحیه ۱۵۰ میلیون تومانی «ستاره بازی»
آخرین ساخته هاتف علیمردانی موفق شد که طی ۳ روز نخست نمایش خود، با جذب بیش از ۲۵۰۰ مخاطب، به فروش ۱۵۰ میلیون تومانی برسد.به گزارش ایرنا، «ستاره‌بازی» جدیدترین ساخته هاتف علیمردانی، طی ۳ روز نخست نمایش خود، در ۱۸۰ سانس، ۲۵۵۰ بلیت فروخت و با گیشه 1۵۰میلیون تومانی، یک افتتاحیه جمع‌وجور را تجربه کرد.
PDF بیست و چهار
کوتاه بیست و چهار
حشمت آرمیده، بازیگر: واقعیت این است که هر کاری به من پیشنهاد شود، فارغ از اینکه سینمایی، تلویزیونی و یا حتی تئاتر باشد، حضور در آن را قبول می‌کنم.
حسین طلابیگی، مدیرکل دفتر نظارت بر مراکز، مشاغل و مجامع سازمان سینمایی: جلسات مختلفی برای ارزش‌دهی به فعالیت و اعطای درجات هنری به هنرمندان داشتیم.