02
یکشنبه 5 شهریور 1402
شماره 8868
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برگزاری احتمالی آزمون استخدامی در نیمه دوم سال

رئیس سازمان اداری و استخدامی آخرین خبرها درباره آزمون استخدامی را به همشهری گفت
چهره
میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در گفت‌وگو با همشهری درباره برخی شایعات مربوط به جذب بازنشسته‌ها در برخی دستگاه‌ها و آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی در کشور توضیحاتی ارائه کرد.
ویژه
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در هجدهمین جشنواره شهید رجایی خطاب به مسئولان کشور گفت: مسئولان و مدیران تا زمان پیگیری انجام یک امر، کار خود را ادامه دهند.
عکس‌ نوشت
نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع که از 31مردادماه باحضور رئیس‌جمهور آغازبه‌کار کرده‌، این روزها میزبان مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس و وابستگان نظامی کشورهای خارجی است.

بازدید «کجکی»

طالبان در مسیر بازدید از مناطق پایین دست سد کجکی مانع شفاف‌سازی وضعیت آبی رودخانه هیرمند شده‌اند
اصل ماجرا
سال آبی 1402-1401، مهرماه امسال به پایان می‌رسد و رودخانه هیرمند باید یک سال دیگر چشم‌انتظار باز شدن ورودی‌های آب از افغانستان به سمت مرزهای ایران باشد. تلاش‌های تابستان امسال دولت سیزدهم برای گرفتن حقابه ایران مطابق معاهده1351هیرمند با تعلل طالبان همچنان ادامه دارد سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اردیبهشت‌ماه امسال در سفری به سیستان و بلوچستان گفته بود «به حاکمان افغانستان اخطار می‌کنم حقابه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند.»

شفاف‌سازی درباره بررسی صلاحیت‌ها

هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای‌نگهبان در نشست‌خبری دیروز شنبه خود، علاوه‌بر تشریح بررسی ۹ طرح و لایحه ارسالی از سوی مجلس و ۴اساسنامه ارسالی از سوی دولت در این شورا، به سؤالات خبرنگاران با محوریت انتخابات اسفندماه‌1402 پاسخ داد.
بنیه دفاعی کشور تقویت می‌شود
براساس سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه که در شهریورماه1401ازسوی رهبرمعظم‌انقلاب ابلاغ شده‌است، تقویت بنیه دفاعی کشور یکی از راهبردهای تدوین شده به‌حساب می‌آید.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
این روزها به‌دنبال عضویت ایران در «بریکس»، همه‌ از مزیت‌های این عضویت صحبت می‌کنند.
استاندار بوشهرگفت: رئیس‌جمهور روز دوشنبه برای افتتاح فاز ۱۱ پارس‌جنوبی وارد شهرستان عسلویه استان بوشهر می‌شود.