• یکشنبه 22 مرداد 1402
  • الأحَد 26 محرم 1445
  • 2023 Aug 13

تخلف یا جرم؟ پلیس یا محکمه؟

بررسی لایحه عفاف و حجاب در گفت‌وگو با کارشناسان و نمایندگان مجلس
ماجرای لایحه عفاف و حجاب تا اینجا رسید که مفاد لایحه از سوی کارشناسان و پژوهشگران قوه قضاییه تنظیم و برای بررسی بیشتر به مجلس، ارجاع داده شد.
هجمه برخی در داخل به‌آزادسازی اموال مسدودشده ایران

عصبانی از خوشحالی مردم

از نخستین ساعت‌های انتشار خبر توافق ایران و آمریکا برای تبادل‌ زندانیان که آزادسازی بیش‌از 6میلیارد دلار از منابع مسدود شده جمهوری‌اسلامی جزئی از آن خواهد بود، برخی چهره‌ها و جریان‌های داخلی، همسو با رسانه‌های ضدانقلاب، تلاش کردند با طرح ابهام‌ها و شبهه‌هایی شیرینی این گشایش تازه را به کام مردم تلخ کنند.

نفت در برابر غذا

بعد از اشغال کویت توسط عراق، شورای امنیت سازمان ملل، قطعنامه ۹۸۶ را تصویب کرد که عراق صدام را تحت فشار قرار دهند و عملا این کشور را به سمت خلع سلاح پیش ببرند.

یک‌ میلیارد آب رفت؟!

این روزها بحث بر سر آزادی پول‌های بلوکه‌شده ایران در کره و مبادله آن با جاسوس‌های آمریکایی بالا گرفته است.

بذل و بخشش همایونی از خاک ایران

یکی از غیرقابل‌دفاع‌ترین اقدامات محمدرضا پهلوی، جدایی بحرین از سرزمین مادری‌اش ایران است در22مرداد سال 1350 که غالباً در فضاهای مختلف مطرح می‌شود؛ کاری که خیانت پهلوی‌دوم به حاکمیت ارضی و ملی ایران به‌حساب می‌آید.

اسلامشهر به تهران با مترو

اسلامشهر یکی از شهرهای اقماری پایتخت است که دومین شهر پرجمعیت در استان تهران محسوب می‌شود و روزانه بالغ بر 120هزار نفر بین این شهر و تهران در تردد هستند.
گزارشی از زندان رجایی شهر چند روز پس از تعطیلی

همه حقایق رجایی شهر

چند روز قبل زندان رجایی شهر برای همیشه تعطیل شد؛ اما روایت‌هایش تا سال‌ها ماندگار خواهند بود. دیوارهای بلند و طولانی زندان و درِ آهنی و بزرگش قریب به 40سال شاهد حضور زندانیان زیادی در آنجا بودند.

کارنامه پلیس امنیت اقتصادی در 4ماه نخست سال

در جست وجوی شهر افسانه ای هکاتوم پلیس