02
یکشنبه 22 مرداد 1402
شماره 8854
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اثبات ناکارآمدی سیاست تحریمی واشنگتن

یادداشت
در موضوع توافق اخیر ایران و آمریکا، پیش ‌از هر چیز باید به این نکته توجه داشت که آمریکایی‌ها نسبت به آزادسازی منابع مالی مسدود شده متعلق به ایران اقدام کرده‌اند.
ویژه
در قانون جدید انتخابات عنوان ردصلاحیت حذف شده است .
کارهایی که نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی انجام ‌می‌دهد، بسیار مهم و‌ تأثیر‌گذار بوده که باید در معرفی این اقدامات در رسانه‌ها فعالیت بیشتری انجام شود.
عکس خبر
هیأت پارلمانی ایرانی به ریاست وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ‌ملی و سیاست‌ خارجی در جریان سفر به کشورهای سوریه و لبنان، با مقام‌ها و شخصیت‌های مختلف این کشورها دیدار و رایزنی کردند.
هجمه برخی در داخل به‌آزادسازی اموال مسدودشده ایران

عصبانی از خوشحالی مردم

پاسخ به 7 ابهام‌ و شبهه ایجادشده درباره توافق ایران و آمریکا
گزارش
از نخستین ساعت‌های انتشار خبر توافق ایران و آمریکا برای تبادل‌ زندانیان که آزادسازی بیش‌از 6میلیارد دلار از منابع مسدود شده جمهوری‌اسلامی جزئی از آن خواهد بود، برخی چهره‌ها و جریان‌های داخلی، همسو با رسانه‌های ضدانقلاب، تلاش کردند با طرح ابهام‌ها و شبهه‌هایی شیرینی این گشایش تازه را به کام مردم تلخ کنند.

ثبت رکوردهای تازه در پیش‌ثبت‌نام‌ انتخابات مجلس

امروز یکشنبه آخرین مهلت برای پیش‌ثبت‌نام متقاضیان نمایندگی در مجلس است.
جاسوس دوتابعیتی، ایرانی نیست
قیافه حق به جانب می‌گیرند که اگر از همه اشکالات آزادسازی اموال بلوکه‌شده ایران بگذریم، از اینکه زندانی‌ها ایرانی هستند نمی‌شود گذشت.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
بررسی تقاضای بررسی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی بررسی در کمیسیون به جای صحن در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.