• سه شنبه 30 خرداد 1402
  • الثُّلاثَاء 1 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jun 20

نقره‌د‌اغ املاکی‌ها

در آستانه فصل جابه‌جایی مستأجران، اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک در 3 استان سرعت گرفته و نتیجه آن پلمب و جریمه 106بنگاه متخلف بوده است
کمتر از 45روز از آغاز طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک می‌گذرد و این طرح در آستانه فصل جابه‌جایی مستأجران در حال سرعت گرفتن است.

رسوایی جادوگر

افشای ماجرای سوءاستفاده مالی علی کریمی از خواهرش که انتشار اسناد آن ازسوی قوه قضاییه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت، نمای دیگری از فعالیت‌های این حامی جعلی حقوق زنان را به تصویر کشید و نشان داد این سلبریتی ضدملی درحالی‌که مشغول تصویرسازی از خود به‌عنوان فردی «آزادی‌خواه» و «حامی حقوق زنان ایران» است، در پشت‌پرده به خواهر خود هم رحم نکرده و با سوءاستفاده مالی، سبب نابودی زندگی او و زندانی شدنش شده‌است.ا

برای خواهرامون

بوی تعفن آقای لیدر بیشتر بلند شد. بیچاره خواهر بی‌نوایش که به او اعتماد کرد و امروز با 750میلیارد تومان بدهی پشت میله‌های زندان است.

چتر ایمنی روی مدارس پایتخت

پس از شناسایی 129ساختمان ناایمن و پر خطر در تهران، مدیریت شهری رفع خطر از این بناها را باهدف حفاظت از جان شهروندان آغاز کرد و در نهایت هم تعداد این ساختمان‌ها به 95 ساختمان رسید.

پلیس، فرشته نجات 3کودک شد

ماموران گشت کلانتری وقتی خانه‌ای را غرق در دود و آتش دیدند و متوجه شدند 3کودک در آنجا گرفتار شده‌اند ماموریت‌شان را نیمه‌کاره رها کرده و برای نجات این سه‌کودک به دل آتش زدند. به گزارش همشهری، ظهر روز یکشنبه 28خرداد، مأموران کلانتری 11دهدشت واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد برای انجام ماموریتی راهی خیابان رواق شدند. آنها در مسیر بودند که متوجه آتش‌سوزی در خانه‌ای شدند.

دیدار رهبران جهاد اسلامی فلسطین با رئیس جمهور

سید ابراهیم رئیسی، روز گذشته با «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جمعی از رهبران این جنبش دیدار کرد.

چالوس؛ قطب گردشگری تا یک رودخانه بحرانی

پاسخ غافلگیرکننده به صهیونیست‌ها در کرانه باختری