08
سه شنبه 30 خرداد 1402
شماره 8805
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جست‌و‌جوی سرپناه، در جایی خارج از خانه

نگاه
انسان‌ها، به ندرت حاضر می‌شوند جایی را که خانه خود می‌دانند داوطلبانه ترک کنند، اما خانه، همیشه امن و مطمئن و پایدار نیست و ده‌ها میلیون انسان، خانه‌هایشان را ترک کرده‌اند و حالا به‌عنوان پناهجو، در جایی دورتر و غریبه زندگی می‌کنند.
ویژه
دستان عروسک‌ها گرم بود و چشم‌هایشان می‌خندید.
می خواهیم برایتان از آقای رامین نوابی، بنیانگذار جوان انجمن خیریه فرزندان رحمت بگوییم.
خبر بعدی از دیار نصف جهان است.
رسم خوب
توی تقویم‌های رسمی کشورمان، امروز مصادف است با سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت زهرا س و به همین مناسبت این روز باعنوان «روز ازدواج» نامگذاری شده.

دوربین تفنگی!

یک معضل بزرگ عکاس‌ها، نحوه در دست گرفتن دوربین است. آنها بارها به‌خاطر اینکه دوربین را به موقع بالا نیاورده‌اند و یا به راحتی و به موقع زوم نکرده‌اند، لحظات نابی را به‌خصوص در طبیعت از دست داده‌اند.
عجیب‌ترین کبوتر دنیا

عجیب‌ترین کبوتر دنیا

کبوترها، حیوانات بی‌آزار و زیبا و نازی هستند و هواداران زیادی در سراسر دنیا دارند. با این حال اخیرا انتشار عکس‌هایی از یک نوع کبوتر عجیب در انگلیس، این نظریه را به چالش کشیده است. این عکس‌ها، مربوط به کبوترهایی با پاهایی بیش از حد بزرگ است.
رازهای عکاس عروسی
رازهای عکاس عروسی
طلاق امری طبیعی است و در تمام جوامع وجود دارد اما آیا می‌توان این جدایی را در شب عروسی پیش‌بینی کرد؟ احتمالش بسیار کم است چون عروسی‌ها، ‌عموما مراسم شادی و با هم بودن و از نظر عروس‌ها و دامادها، شروع یک ماجرای دور و دراز است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
این آگهی بازرگانی در خاطرتان هست که گاو مادر به گوساله‌اش می‌گفت «پسرم، بیا شیرتو بخور» و او پاسخ می‌داد «مامان جون بستنی‌اش خوشمزه تره!»؟
خلاصه بهت بگویم، هیچ وقت مرخصی از گلوی مان پایین نرفت.