• دو شنبه 1 خرداد 1402
  • الإثْنَيْن 2 ذی القعده 1444
  • 2023 May 22

جرایم جدید برای ساختمان‌های نا ایمن

شورای شهر تهران نسبت به آتش‌سوزی انبار محله گمرک واکنش نشان داد
می‌توانست جان‌ها را بگیرد، اما به خسارت مالی بسنده کرد. منطقه پرتردد تهران دستخوش آتش‌سوزی شد؛ انبار 3هزار متری لوازم یدکی و لاستیک موتورسیکلت در خیابان مولوی تهران که حالا با خاکستر یکسان شده است.
در اردیبهشت امسال پرونده‌های جنجالی زیادی با اجرای حکم مختومه شد

دادخواهی برای آرامش مردم

اردیبهشت امسال مهر پایانی بود بر بسیاری از پرونده‌های جنجالی کشور که طی سال‌های گذشته افکار عمومی را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داده بود؛ پرونده‌ افراد مخوفی که با قتل، تجاوز و قاچاق موادمخدر، زندگی‌های زیادی را نابود کرده و تا مدت‌ها، بسیاری از مردم در انتظار اجرای حکم آنها بودند.

یک سؤال ساده!

واکاوی نوع برخورد و مواجهه عدلیه با بلوای پاییز سال گذشته که این روزها ابعاد و زوایای پنهان جدیدی از آن در حال رونمایی است نیازمند بررسی‌های دقیق و فرصتی مبسوط است.

برکات کد رهگیری رایگان

بیش از یک‌ماه است که امکان ثبت قراردادهای اجاره 6دانگ منعقد شده میان 2 نفر در سامانه معاملات املاک و مستغلات زیرمجموعه سامانه ملی املاک و اسکان فراهم آمده.

لاله‌های پرپر

اشرار مسلحی که از طریق مرز پاکستان قصد نفوذ به کشور را داشتند، با رصد و پایش نیروهای مرزبانی فراجا در هنگ مرکزی سراوان روبه‌رو و پس از درگیری با مرزبانان ناچار به فرار به سمت پاکستان شدند.

تسویه امروز،‌ تحویل اسفند

درحالی‌که مرحله دوم ثبت نام در طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی آغاز شده، حاشیه‌های نوبت اول این طرح همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین مورد، متقاضیان خودروهای مونتاژی با قوانین جدید خود ساخته شرکت‌های مونتاژکار عمدتا چینی مواجه شده‌اند.به گزارش همشهری، طی روزهای گذشته موارد متعددی از شکایت متقاضیان خودروهای مونتاژی چینی به همشهری رسیده .

سریال سقوط در آسمان قاره سبز