• شنبه 23 اردیبهشت 1402
  • السَّبْت 22 شوال 1444
  • 2023 May 13

شکست دوباره پروژه ایران‌هراسی

انتخاب جمهوری‌اسلامی به‌ ریاست مجمع اجتماعی شورای‌ حقوق‌بشر،شکست دیگری در پروژه ایران‌هراسی معاندان و برخی دولت‌های غربی است
انتخاب سفیر ایران در ژنو به‌عنوان رئیس مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر، یکی از رویدادهای مهم روزهای اخیر بود که بازتاب‌های گسترده‌ای در محافل سیاسی – رسانه‌ای جهان یافت و شکست دیگری برای آمریکا و برخی مدعیان غربی حقوق‌بشر در راستای پیشبرد پروژه «ایران‌هراسی» به‌شمار می‌آید.

پس واقعا سخت بود

همه‌گیری بیماری کرونا اگرچه آمار مرگ‌ومیر در کشورهای جهان را افزایش داده، اما به تازگی هفته‌نامه «اکونومیست» در یک گزارش آماری نتیجه‌گیری کرده است که «زمستان سخت» واقعی بوده و آنچه در زمستان گذشته باعث افزایش مرگ‌ومیر بیشتر اروپایی‌ها شده، افزایش قیمت انرژی و دشواری استفاده از برق و گاز در قاره سبز بوده است.

هر براندازی، برانداز نیست

این متن در پی پاسخ به چیست؟ ممکن است برخی در داخل شعار براندازی دهند؛ شعاری ساختارشکن و پرهزینه؛ اما برانداز نیستند و راه مقابله با براندازی اینجا نیست.

گفت‌و‌گوی فارسی با هوش مصنوعی

گوگل در نشست i/O رونمایی‌های مختلفی داشت اما برای ایرانی‌ها بیشتر از همه،آمدن زبان فارسی به ‌Bard هیجان‌انگیز بود
هوش‌مصنوعی به‌تدریج دارد تبدیل به بخش مهمی از زندگی همه افراد می‌شود.

تقریظ رهبر معظّم انقلاب بر کتاب «خاتون و قومندان»

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدّظلّه‌العالی بر کتاب خاتون و قوماندان تقریظ فرمودند.

اتصال بیمارستان‌های بزرگ به مترو برای شرایط بحرانی

اتصال شبکه ریلی متروی تهران‌ به بیمارستان‌های بزرگ با محوریت سازمان پیشگیری شهر تهران، شرکت مترو و شهرداری مناطق در دستور کار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود سالی یک‌بار یک بیمارستان به خطوط ریلی متصل شود.

صید تازه‌ها از نمایشگاه کتاب

این جشن‌نامه کتاب تهران است؛ ۱۰روز شگفت‌انگیزی که کتاب تیتر یک می‌شود؛ فرصتی که معمولا در بقیه ایام سال پیش نمی‌آید و سال‌هاست که دوستداران کتاب، اردیبهشت که می‌شود پای قرار همیشگی‌شان حاضر می‌شوند.

بازار خودرو همچنان کاهشی است

سطل‌های زباله سرپوشیده می‌شوند