• چهار شنبه 10 اسفند 1401
  • الأرْبِعَاء 8 شعبان 1444
  • 2023 Mar 01

دارند و نمی‌فروشند!

نظارت نکردن بر بازار باعث افزایش شکایت مردم شده است
نوسانات لحظه‌ای و رکوردشکنی‌های روزهای اخیر در بازار ارز، ارائه کالا و خدمات در دیگر بازارها را نیز با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

پروژه سَمی

ماجرای مسمومیت‌های مرموز در ایران روزبه‌روز ابعاد تازه‌تری می‌گیرد، در این میان آنچه به‌نظر می‌رسد این است که عوامل اصلی این اقدامات به‌دنبال بر هم زدن آرامش روانی جامعه بوده و از طرفی درصدد هستند تا کشور را با حاشیه همراه کنند.

چرا مسمومیت کارخودشونه؟

نزدیک 3‌ماه است که تعدادی از مدارس دخترانه درگیر مسمومیت‌های مشکوک شده‌اند. از قم شروع شد و بعد از چند شهر، حالا به تهران رسیده است. اما پشت‌پرده این مسمومیت مشکوک چیست؟

نجومی‌بگیران در تور مالیات 30درصدی

نمایندگان مجلس به مالیات 30درصدی بر مجموع درآمد مدیران نجومی‌بگیر رأی دادند، اما کارانه پزشکان و جراحان را معاف از مالیات اعلام کردند.

دلار دوباره ریخت

بازار غیررسمی ارز که در روزهای اخیر روند نزولی خود را شروع کرده بود، دیروز نیز به این روند ادامه داد تا جایی که نرخ دلار در این بازار به ۵۶ هزار تومان کاهش یافت و قیمت سکه نیز در آستانه سقوط به کانال ۳۰ میلیون تومانی قرار گرفت.

نمایش اقتدار مدافعان آسمان ولایت

رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی با عنوان «مدافعان آسمان ولایت1401» با رمز «یا علی‌بن ابیطالب ع » با مشارکت یگان‌ها و سامانه‌های پدافند هوایی ارتش، سپاه پاسداران و نیروی هوایی ارتش تحت فرماندهی و هدایت قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا ص و در مناطق مراقبت هوایی برگزار شد.

بودجه 1402 شهرداری تهران چقدر است؟