06
چهار شنبه 10 اسفند 1401
شماره 8726
حوادث
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازداشت مرد آشنا در قتل زن عتیقه فروش

جنایی
به‌دنبال قتل زن ثروتمندی در آپارتمان مجللش در شمال تهران، تحقیقات پلیس به مردی آشنا رسید که احتمال می‌رود زن ثروتمند را به قتل رسانده تا اموالش را سرقت کند.
ویژه
مردی که از 24سال قبل به اتهام قتل عمدی به قصاص محکوم شده و همه این سال‌ها را در زندان گذرانده بود با اعلام رضایت اولیای دم از زندان آزاد شد.
پسر نوجوانی که در حال ترقه بازی بود به‌دلیل انفجار آن از ناحیه چشم آسیب شدیدی دید تا در فاصله 2هفته مانده به شب چهارشنبه سوری پایش به بیمارستان کشیده شود.
کوتاه از حادثه
یک‌ماه پس از سقوط مرگبار گرگر به رودخانه‌ای در یکی از روستاهای الیگودرز که به جان‌باختن 3عضو یک خانواده منجر شده بود، سرانجام پیکر سومین عضو این خانواده که پسری 9ساله بود کشف شد.
پدری به‌خاطر نجات پسرش از افسردگی، نقشه سرقت کشید

دام راننده پراید برای زنان مسافر

دادسرا
مرد میانسال که پس از فریب زنان مسافر آنها را بیهوش کرده و اموالشان را به سرقت می‌برد، دستگیر شد. به گزارش همشهری، حدود یک‌ماه قبل زنی جوان به اداره پلیس رفت و گفت که در دام یک سارق فریبکار گرفتار شده است.
افشای راز جسد اشتباهی در قبرستان

افشای راز جسد اشتباهی در قبرستان

اعضای خانواده‌ای پس از تحویل گرفتن جسد فرزندشان از پزشکی قانونی راهی قبرستان شدند تا او را به خاک بسپارند اما هنگام خاکسپاری راز عجیبی فاش شد.
مرگ مرموز پس از لایو اینستاگرام
تحقیقات درباره رازگشایی از مرگ دختر بلاگر که پس از انتشار لایو عجیب، به طرز مشکوکی جانش را از دست داده، توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
یکی از راه‌های حل معضل مسکن و کاهش تورم این بخش، توزیع رایگان زمین‌های تحت مالکیت دولت است.