08
چهار شنبه 10 اسفند 1401
شماره 8726
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

امیدآفرینی برای آزادگی غم‌آفرینی برای چه؟

حرف حساب
در شرایط دشوار، در اوج چالش‌های سخت این روزها، مرور، شرح و بسط سختی‌ها و فروبردن خود به اعماق تاریکی‌ها، برای عده‌ای اعتیادآور شده است.
ویژه
وقتی یک نفر جان دیگران را به هر طریقی نجات می‌دهد، شایسته لقب قهرمان است، اما یک پلیس در آتلانتا در آمریکا، چنان فروتن است که عمل قهرمانانه خود را یک کار عادی خوانده و گفته است که فقط به وظیفه‌اش عمل کرده است.
فیلم‌های زیادی ساخته شده‌اند که در آن، خلافکاران با جراحی پلاستیک، برای فرار از دست پلیس به آدم جدیدی تبدیل می‌شوند.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، مزایای زیادی دارد؛ به غیراز اینکه می‌توان برای سفر برنامه‌ریزی کرد تا در هوای بارانی و آسمان ابری سفر نرفت این پیش‌بینی می‌تواند جان بسیاری از افراد را هم نجات بدهد.
چتر سفارشی

خلاصه دنیا در بهترین عکس‌های سال

نگاه
یکی از بهترین جایزه‌های عکاسی دنیا، بهترین عکس‌های سال گذشته را منتشر کرده و مثل هر سال، چشم‌های زیادی را به‌خود خیره کرده است.
او شبیه به من است

او شبیه به من است

بازی‌ها و اسباب‌بازی‌ها همواره با هدف آموزش مفاهیم مختلف شامل آموزه‌های اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و... طراحی و ساخته می‌شوند و طی چند سال گذشته، این مسئله بیش از پیش موردتوجه قرار گرفته است.
روبات بنزین‌زن
روبات بنزین‌زن
خودمان بنزین بزنیم یا به متصدیان پمپ زحمت بدهیم؟ این سؤال، احتمالا هر بار که با ماشین به پمپ بنزین می‌رویم مطرح می‌شود، اما یک اختراع در فنلاند، می‌تواند برای همیشه مطرح کردن این سؤال را از موضوعیت بیندازد.
فرهنگ و زندگی
شاید از بی‌اطلاعی باشد و شاید هم از اینکه شهرنشینی مدرن با عرف و سنت مردم ایران ناهمگون است، درهرحال هنوز بعضی مردم ما که از خانه‌های حیاط دار به آپارتمان‌های نقلی و قوطی کبریتی چندین طبقه کوچ کرده‌اند، نمی‌توانند در خانه‌هایشان آرامش داشته باشند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
اگر در جریان خبرهای کرونا و بالا و پایین رفتن‌های آمارهای کرونایی باشید، حتما می‌دانید که در چند روز گذشته، دوباره شهرهای آبی در نقشه ایران، به رنگ نارنجی درآمده‌اند و احتمال اینکه سویه جدید اُمیکرون در حال افزایش باشد، قوت گرفته است.