• پنج شنبه 29 دی 1401
  • الْخَمِيس 26 جمادی الثانی 1444
  • 2023 Jan 19

متر به متر خانه‌دار شدن

شهرداری تهران عرضه متری مسکن در بورس را برای خانه‌دار شدن شهروندان به جریان انداخته است
فروش متری مسکن در بورس با هدف حمایت از قشر ضعیف و خانه‌دار شدن شهروندان تهرانی که فاقد مسکن هستند و همچنین کمک به اقتصاد کشور و کاهش نقدینگی در جامعه، پس از اخذ مجوز‌های لازم و قانونی اجرا خواهد شد.

سیرک وکالت

پس‌از ناکام ماندن فضاسازی‌ها با کلیدواژه «قطع گاز» و «زمستان سخت ایران»، جریان‌های معاند در روزهای اخیر پرده دیگری از نمایش‌های مضحک سیاسی خود را با محوریت «وکالت دادن به رضا پهلوی برای‌گذار از جمهوری اسلامی» کلید زده‌اند؛ کارزاری مجازی که بیش‌از هرچیز زمینه‌ساز بروز اختلاف‌های درونی در به‌اصطلاح جریان اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی شده‌است.

دانشگاه رفتن خوب است اما...

حالا که دارید این یادداشت را می‌خوانید، خیلی از جوانان ما سر جلسه کنکور نشسته‌اند تا بخت خودشان را برای ورود به رشته‌های خاص دانشگاهی امتحان کنند تا آینده‌ای بهتر برای خودشان بسازند.

تقدیررهبرمعظم انقلاب از اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی

رهبرمعظم انقلاب ظهر دیروز چهارشنبه در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخر مبتنی بر فکر نو و درنظر‌گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را درعین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاه‌های فرهنگی- تبلیغاتی خواندند.

آزادی بیشتر بازداشت‌شدگان اغتشاشات

تشریح آخرین وضعیت بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر، یکی از مهم‌ترین محورهای نشست‌خبری دیروز سخنگوی قوه ‌قضاییه بود؛ «تاکنون حدود 98/5درصد از بازداشت‌شدگان حوادث‌اخیر در استان‌تهران آزاد شده‌اند.»

کالا برگ «شما» آماده شد

سامانه مخصوص طرح کالابرگ الکترونیک که به‌صورت آزمایشی در استان هرمزگان در حال اجراست، بر بستر شبکه ملی اعتبار «شما» آغاز به‌کار کرد.

با مهم‌ترین تغییرات کنکور آشنا شوید

در همشهری آنلاین بخوانید

غزه تنها نیست

نقش‌های تاریخی را ترجیح می‌دهم