• دو شنبه 7 آذر 1401
  • الإثْنَيْن 4 جمادی الاول 1444
  • 2022 Nov 28

سواحل مکران مرکز تجاری کشور شود

رئیس‌جمهور به‌مناسبت هفتم آذرماه، روز نیروی دریایی ارتش، از رزمایش نظامیان منطقه دوم دریایی بندر جاسک هرمزگان بازدید کرد.

آمریکا گل به‌خودی زد

مسابقه ایران و آمریکا در جام‌جهانی، خیلی زودتر از سوت شروع داور، بیرون از زمین مسابقه شروع شده است. پس از جدال ایران با ولز، یورگن کلینزمن در استودیوی برنامه گری لینه‌کر حضور داشت و جملات عجیبی را در مورد خشونت ذاتی، اعتراض مداوم و البته نقش داور در پیروزی تیم ملی به زبان آورد؛ جملاتی که حتی برای مخاطبان همین برنامه نیز پذیرفتنی نبود.

مأموریت بسیج و بسیجی خدمتگزاری است

نگاه دقیق به ساختار بسیج نشان می‌دهد که اعضای این نیرو براساس اعتقادات قلبی و دینی در بسیاری از اتفاقات مهم کشور حضور داشتند. بسیج در تمامی روزهای سخت کشور نقش مهمی را ایفا کرده است، بارها در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و...

مسیر تسهیلات اشتغال‌زایی باز شد

معاون اول رئیس‌جمهوری در جلسه‌ای با موضوع اشتغال، بر پرداخت 6هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در قالب تبصره۱۸ به استان‌ها طی یک هفته آینده تأکید کرد و به وزارت کشور دستور داد تا استانداران را مکلف کند از فرصت‌ها و ظرفیت‌های هر منطقه در قالب این تبصره برای اشتغال‌زایی استفاده کنند.

واگن‌های روسی در مسیر متروی تهران

امروز پایتخت‌نشینان از شرایط نامناسب ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتوبوس و مترو گلایه دارند؛ به همین دلیل توسعه و تقویت این ناوگان در اولویت اقدامات مدیریت شهری قرار گرفته و شهرداری تهران عزم خود را برای جبران کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌های یک‌دهه جزم کرده است.

سرانه مطالعه ایران در قیاس با چند کشور

نقد کتاب، نقد مؤلف نیست

داغ دستان پینه‌بسته بابا