05
دو شنبه 7 آذر 1401
شماره 8650
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

300هزار زوج جوان به خانه بخت رفتند

میز خبر
معاون وزیر و وزیر سازمان ثبت احوال کشور گفت: در 6ماهه اول امسال، 300هزار زوج جوان ازدواج خود را به ثبت رسانده و راهی خانه بخت شدند.
ویژه
رئیس اداره پزشکان، دارو و پاراکلینیک اداره کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه براساس آخرین آمار دریافتی از سامانه‌های مکانیزه سازمان تامین اجتماعی، بیش از ۹۵ درصدِ نسخ پزشکان به شکل الکترونیک تجویز می‌شود، گفت: اطلاعات موردنیاز درخصوص نسخ پزشکان، دارو، پاراکلینیک و غیره به شکل مکانیزه و از طریق یک نرم افزار واسط، در اختیار بیمه مرکزی ایران و تمامی شرکت‌های بیمه تکمیلی قرار می‌گیرد.
باید کودکستان‌هایی ذیل ادارات شکل بگیرد و ادارات دولتی موظف هستند وارد تعامل شوند.
220 هزار نفر در 8 ماه امسال با خط ملی اعتیاد تماس برقرار کردند.

وزارت بهداشت راضی، پرستاران ناراضی

طلسم قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری بالاخره پس از 15سال شکست و وزارت بهداشت با وجود دریافت تنها 25درصد از بودجه، آن را اجرایی کرد، اما پرستاران از شیوه و میزان پرداختی‌ها رضایت ندارند
گزارش
نحوه پرداخت علی‌الحساب کارانه پرستاری، آن هم بعد از ۱۵سال انتظار برای اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، با واکنش پرستاران مواجه شده است.

پرداخت نصف و نیمه بودجه دارویار به تامین اجتماعی

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین طلبکار از دولت هستیم، گفت: اعتباری که قرار بود برای اجرای طرح دارویار به تامین اجتماعی بدهند، به درستی محقق نشد.
یک قدم جدی برای بهبودی معتادان
آیین‌نامه اجرایی مراکز توانمند‌سازی‌ و صیانت اجتماعی از معتادان تصویب شد
در یکصدو چهل و نهمین جلسه شورای اجتماعی کشور، آیین‌نامه اجرایی جزء 3بند ث ماده 80قانون برنامه ششم توسعه درباره مراکز نگهداری معتادان متجاهر و مراکز توانمند‌سازی‌ و صیانت اجتماعی از معتادان بهبود یافته به تصویب رسید.