• سه شنبه 3 آبان 1401
  • الثُّلاثَاء 29 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 25

محله‌های کم‌برخوردار نونوار می‌شوند

در سایه اجرای طرح توانمند‌سازی‌ محله‌های کم‌برخوردار، حل مشکل سند مالکیت و پوشش بیمه‌ای مردم حل شد
طرح توانمند‌سازی‌ محله‌های کم‌برخوردار یا همان‌2020 حالا بعد از گذشت بیش از یک سال از اجرایی‌شدنش، چالش‌های بزرگی را از پیش روی محله‌های کم‌برخوردار برداشته است.

وقت گفت‌و‌گو

در ادامه روند حضور مسئولان در دانشگاه‌ها که با هدف گفت و شنود میان مسئولان و دانشجویان و پاسخ به سؤالات و رفع ابهامات آنان انجام می‌شود.

گفت‌وگو کردن ارزش این اشتباهات اولیه را دارد

بیشترین مشکلات، از جایی ناشی می‌شود که فراموش می‌کنیم گفت‌وگو کنیم یا اینکه فراموش می‌کنیم چگونه گفت‌وگو کنیم یا اینکه فراموش می‌کنیم اساساً گفت‌وگو کردن نیز مثل هر چیز دیگری آیینی دارد و باید این آیین را رعایت کرد.

تبیین نقش علم و فناوری در دفاع‌مقدس

معاون تربیت و آموزش ارتش از لزوم برگزاری همایش‌هایی برای معرفی دستاوردهای علمی این نهاد می‌گوید
چندی پیش بود که مقام معظم رهبری در جلسه‌ای فرمودند:«چرا در مورد تبیین نقش علم و فناوری در دفاع‌مقدس کاری نشده است؟» و به مسئولان نظامی کشور متذکر شدند:«این موضوع را برای نسل امروز تبیین کنید.»

تغییر در نحوه بودجه‌ریزی شهرداری

تهران در پاییز و زمستان امسال باید به‌طور ویژه‌ای برای بهار سال آینده آماده شود.

انتشار کارنامه قرارگاهی شهر

«قرارگاه»؛ واژه‌ای که علیرضا زاکانی از همان نخستین روزها که سکان مدیریت پایتخت را به‌دست گرفت و گزارشی از برنامه‌هایش در صحن پارلمان شهری ارائه داد، به کار برد. در ابتدا همگان تصور کردند شهردار تهران تصمیم دارد شهر را به سبک و سیاق نظامی اداره کند؛ اما او با توجه ‌به تعریف قرارگاهنظام‌سازی، هماهنگ کردن و به‌روز شدن و... رویکرد جدیدی در مدیریت شهری ترسیم کرد.

صندوق‌های قرض‌الحسنه سامان می‌گیرند

بانک مرکزی با هدف شفافیت و نظارت بیشتر در بازار پول دستورالعمل اجرایی تأسیس، فعالیت، نظارت و انحلال صندوق‌های قرض‌الحسنه تک‌شعبه‌ای را ابلاغ کرد. هیأت عامل بانک یادشده امیدوار است با این دستور جدید بازار غیرمتشکل پولی را نظم دهد، اما سؤال اینجاست که آیا نهادهای پرقدرتی چون سازمان اقتصاد اسلامی با در اختیار داشتن 900صندوق قرض‌الحسنه حاضر به همکاری با بانک مرکزی می‌شود؟
‌در میزگرد سردبیران روزنامه همشهری و هم‌میهن مطرح شد

رسانه‌هایی که در زمین دشمن بازی کردند

روز گذشته، میزگردی با حضور محمدجواد روح، سردبیر روزنامه هم‌میهن و دانیال معمار، سردبیر روزنامه همشهری در دفتر انصاف‌نیوز برگزار شد؛ میزگردی که بیشتر مناظره و عنوان آن پوشش رسانه‌ای در اعتراضات اخیر بود. ‌ گزارش همشهری آنلاین از این میزگرد را می‌خوانید.

چرا امسال بارش‌های پاییزی دیر شروع شد؟

در همشهری آنلاین بخوانید

صحنه خالی می‌شود