• یکشنبه 24 مهر 1401
  • الأحَد 20 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 16

مافیای مهاجرت نخبگان مشغول به کار است!

کشورهای غربی به‌دلیل بالابودن هزینه تربیت نخبگان به کمک مافیای داخل کشور دائما در حال مأیوس‌کردن نخبگان علمی کشور و تشویق و ترغیب آنها به مهاجرت هستند
فرار مغزها یا مهاجرت نخبگان، قصه تازه‌ای نیست. اما در یک دهه اخیر رنگ و بوی دیگری به ‌خود گرفته است.
هشتمین شنبه افتخار و امید شهرداری تهران به بهره‌برداری از ۲۰۰ اتوبوس، 62مینی‌بوس و 300تاکسی نو اختصاص یافت

خدمت در مقابل اغتشاش

بخشی از «طرح نوسازی ناوگان فرسوده سال 1401» صبح دیروز در شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران اجرا شد؛ درست در هشتمین شنبه امید و افتخار.به گزارش همشهری، هنگام برگزاری آیین بهره‌برداری از 200اتوبوس و 62مینی‌بوس و همچنین تحویل 2هزارمین تاکسی جایگزین، پارکینگ شرکت واحد اتوبوسرانی در خیابان هنگام، نونوار شد.

دیگه تمومه ماجرا؟ و چند پیشنهاد

این روزها اگر کسی در اینستاگرام محصور باشد بدون تردید احساس می کند شهر توسط تروریست های وطنی اشغال شده است و جدی جدی «دیگه تمومه ماجرا».

اغتشاش؛ راهبرد دشمن برای مهار قدرت ایران

رهبرمعظم انقلاب اسلامی در مراسم دانش‌آموختگی افسران جوان نیروهای مسلح، خاطرنشان کردند که برنامه‌‌ریزی اغتشاشات در ایران توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌‌روهای آنها صورت پذیرفت تا به این وسیله مسیر پیشرفت کشور به سمت قدرت همه‌جانبه را که در ماه‌های اخیر رشد شتابانی به‌خودگرفته بود، متوقف کنند.

خطر انفجار مصرف گاز در زمستان 1401

خطر انفجار مصرف گاز در ماه‌های سرد سال از هم‌اکنون مدیران وزارت نفت را به خط کرده تا با اجرای سیاست‌های کنترل مصرف از بروز قطع گاز در زمستان1401 جلوگیری کنند.

حمایت تمام‌قد بانکی از اقتصاد دانش‌بنیان

در نیمه نخست امسال بالغ بر 58هزار و 480میلیارد تومان تسهیلات در قالب 7هزار و 612فقره به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شده است.

کروکی‌ها چطور آنلاین می‌شوند ؟

پس از یک سال از اجرای آزمایشی طرح کروکی آنلاین در شهر قم، به‌نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک شاهد فراگیر شدن آن در کل کشور خواهیم بود. با اجرای این پروژه، بسیاری از چالش‌هایی که مردم در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، رفع می‌شود.

عملیات‌های هوایی انتقال قلب در ایران در سال1401

معجزه نیم‌بها

سکوت مقابل فتنه همکاری با براندازان است

خسارت‌دیدگان حوادث اخیر به پلیس مراجعه کنند