15
یکشنبه 24 مهر 1401
شماره 8613
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فصل صید میگو در جنوب

صید میگو در 2 استان سیستان‌وبلوچستان و هرمزگان آغاز شده است
شیلات
همزمان با شروع فصل صید ماهیان استخوانی در استان‌های شمالی، صید میگو در آب‌های جنوب هم چند روزی است آغاز شده است.
ویژه
عملیات احداث پست ۱۳۲کیلو ولت توزیع برق در بوژان نیشابور با حضور استاندار خراسان رضوی در این شهرستان کلنگ زنی شد.
عکس خبر
جشنواره گردشگری نخل و خرما در استان سمنان، با هدف رونق اقتصاد بومی و محلی و اشتغال‌زایی و معرفی داشته‌های طرود برای نخستین بار برگزار شد.

حاشیه‌نشینی در شهرک‌های اقماری زنجان

ساکنان 15شهرک‌ اقماری شهر زنجان با مشکلات زیرساختی و کمبود سرانه خدماتی دست و پنجه نرم می‌کنند
گزارش
شهرآرا، الهیه، شهرک غرب، پونک، گلشهر، کاظمیه و... برای زنجانی‌ها یادآور سکونت در شهرک‌های اقماری و دست و پنجه نرم کردن با کمبود امکانات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی است.
توسعه بزرگراهی در استان اردبیل

توسعه بزرگراهی در استان اردبیل

معاون مهندسی و ساخت راه‌وشهرسازی استان اردبیل با بیان این که این استان در توسعه بزرگراهی ۴۰درصد از میانگین کشوری عقب است، گفت: همه پروژه‌های بزرگراهی استان دارای ردیف ملی هستند و تلاش می‌شود طی 3 سال به میانگین کشوری برسیم.
تکمیل پروژه گردشگری «دراک» در شیراز
شهردار شیراز با تأکید بر تکمیل زیرساختی و تاسیسات بوستان کوهستانی «دراک» به‌عنوان پروژه گردشگری گفت: تله‌کابین و شهربازی بزرگ ازجمله مکمل‌های گردشگری این بوستان بوده که به سازمان سرمایه‌گذاری سپرده ‌شده است.به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن اسدی گفت: نواقص موجود نیز در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد.
PDF استان‌ها
کوتاه استان‌ها
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ساخت ۱۵طرح آموزشی تا آذرماه سال‌جاری به پایان می‌رسد که برخی از این طرح‌های آموزشی در آبان‌ماه و مابقی هم در آذرماه آینده افتتاح شده.
استانداریزد از عزم جدی برای بهره‌برداری کامل از طرح راه‌آهن یزد - اقلید تا دهه فجر سال‌جاری و تحویل آن به‌عنوان هدیه بزرگ عمرانی به مردم استان خبر داد.