18
یکشنبه 24 مهر 1401
شماره 8613
ورزش2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ماشینِ «پاس» گل!

ریکاردو آلوز یکی از بهترین خارجی‌های این فصل لیگ برتر بوده، بازیکنی که هر لحظه آماده پاس گل دادن به‌نظر می‌رسد
چهره روز
تنها 2‌ دقیقه از شروع مسابقه این هفته تراکتور روبه‌روی نفت مسجدسلیمان گذشته بود که ریکاردو آلوز، کار همیشگی‌اش را انجام داد.
ویژه
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس
در هفته‌ای که یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی پنجمین گل فصلش را برای پرسپولیس به ثمر رساند و شاید تصور می‌کرد بی‌دردسر به بالانشینی خود در جدول گلزنان لیگ برتر ادامه خواهد داد.

تیم نیمه‌های دوم

ساپینتو استقلال جذابی ساخته؛ مخصوصا وقتی تیمش در نیمه مربیان به میدان می‌رود
یک برد دیرهنگام با گل به‌خودی بازیکن حریف در بازی بیرون از خانه؛ این بهترین سناریویی بود که می‌توانست در دیدار هفته نهم لیگ برتر برای استقلال در مصاف با ذوب‌آهن رقم بخورد.
تأیید شانس صعود

تأیید شانس صعود

یکی از ویژگی‌های همیشگی کارلوس کی‌روش این بوده که معمولا رقبا را سخت‌تر از آنچه هستند جلوه می‌دهد و تصویری از رقابت می‌سازد که اصلا آسان نیست و کامیابی در آن اتفاقی خارق‌العاده خواهد بود.
بن‌بستِ مس!
بن‌بستِ مس!
آمار ربیعی نشان می‌دهد این مربی مرد بازی‌های بزرگ نیست
تا قبل از جدال این هفته با پرسپولیس، شکست‌ناپذیری در لیگ برتر مهم‌ترین ویژگی مس رفسنجان بود. بعد از تجربه نخستین شکست فصل اما، حالا همه از رسیدن این تیم به تنها 2‌برد در لیگ بیست و دوم حرف می‌زنند.
PDF ورزش2
کوتاه ورزش2
در مورد کیفیت کار گزارشگران در مراکز استان‌ها زیاد حرف زده شده و مخصوصا این روزها که کار گزارشگران در تهران هم چنگی به دل نمی‌زند، ایراد گرفتن از این رفقا ناعادلانه‌تر از هر زمان دیگری است.