• چهار شنبه 30 شهریور 1401
  • الأرْبِعَاء 24 صفر 1444
  • 2022 Sep 21

برجام در نیویورک به سرانجام می‌رسد؟

مذاکرات برجامی یکی از مهم‌ترین محورهای رایزنی مقام‌های ایرانی با همتایان اروپایی خود در حاشیه مجمع ‌عمومی سازمان ملل محسوب می‌شود
رئیس‌جمهور عصر دیروز در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با امانوئل‌مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه دیدار و گفت‌وگو کرد. محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره محورهای این دیدار طی سخنان کوتاهی گفت:  مذاکرات جدی و همه‌جانبه‌ای درباره مسائل مختلف بود و خیلی صحبت‌های خوب و قوی‌ای توسط رئیس‌جمهور مطرح شد.
200اتوبوس جدید و 550اتوبوس بازسازی شده همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به ناوگان حمل‌ونقل همگانی تهران اضافه می‌شود

زنگ مدرسه با اتوبوس‌های نونوار

در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی قرار داریم و ازاین‌رو حل معضل ترافیک و تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتوبوس و مترو در اولویت اقدامات مدیریت شهری قرار گرفته است.

لاشخور‌های اهریمنی چه کسانی هستند؟

روز یکشنبه مدیرعامل مؤسسه همشهری در یادداشتی با عنوان «دلسوزانه با گشت ارشاد» درباره ماجرای دردناک مرحومه مهسا امینی ضمن احساس همدردی نسبت به این اتفاق و تأکید بر اینکه مأموران گشت ارشاد باید در نقش یک معلم دلسوز با رعایت اخلاق و ادب و احترام با افراد برخورد داشته باشند.

5 استان حادثه‌خیز ایران

رتبه‌بندی استان‌های حادثه خیز از سوی سازمان مدیریت بحران کشور، نشان می‌دهد که استان‌های گیلان، گلستان، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان به‌عنوان 5استان در معرض مخاطرات و بلایای طبیعی صدر جدول هستند.

حاج‌علی، همپای پسرانش دفاع می‌کرد

حاج‌علی طاووسی، متولد مهرماه1302 بود. او از فروردین سال1363 تا پایان دفاع‌مقدس و زمان آتش‌بس در تیرماه1367، در جبهه‌ها به‌عنوان رزمنده، حضور مستمری داشت و با مجروحیت در عملیات کربلای5 ، به افتخار جانبازی نایل شد.
پای صحبت‌های پدر و مادر شهید جاویدالاثر «اصغر عبدی» که شهید «احمد حیدرپور» را به فرزندی پذیرفتند

چشم به راه اصغر بودیم که احمد آمد...

۳۷سال چشم‌انتظاری؛ تصورش هم سخت است، چه رسد به اینکه بخواهی تجربه‌اش کنی. اما ۳۷سال است که لحظه‌های این مادر و پدر با انتظار و داغ دردانه‌شان «اصغر» گره خورده است. غم نبود اصغر، گرد پیری روی چهره مادر نشانده و پدر شکسته شده.

400 داروی ضروری و پرتکرار بیمه می‌شود

در همشهری آنلاین بخوانید