08
چهار شنبه 30 شهریور 1401
شماره 8597
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مجذوب آسمان تماشا

باشگاه نویسندگان
از جایی به جایی می‌رفتم. از مکانی که نشان کرده بودم به نشان‌دار دیگری. درباره هرات خوانده بودم و جاهایی را مشخص کرده بودم که حتماً سر بزنم.
ویژه
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم /همه تن چشم شدم خیره به‌دنبال تو گشتم
چند نسل از انسان‌ها، مجذوب موجودات عجیب و غریب دنیایی بوده‌اند که یکی از متفاوت‌ترین نویسنده‌های جهان، به تنهایی ساخته و به‌عنوان میراث بشر، از خود به جا گذاشته است.
گرینویچ
همزیستی و رابطه صمیمانه حیوانات چندان نادیده نیست اما معمولا در گونه‌هایی که چندان به هم ارتباط ندارند، دیده نمی‌شود.

مدرسه بدون گران‌قیمت‌ها، لطفا

نگاه
ویترین مغازه‌ای در یک خیابان پررفت‌وآمد از لوازم‌التحریرهای جدید و آخرین مدل پر بود. نورپردازی مغازه هم آنقدر هیجان‌انگیز بود که توجه بزرگ‌ترها را جلب می‌کرد چه برسد به بچه‌های کنجکاو.
غرق شدن هولناک کشتی

غرق شدن هولناک کشتی

خالی کردن بار کشتی‌های غول‌پیکر، کاری همیشگی در دنیاست و تقریبا در تمام شبانه روز کشتی‌های زیادی در سراسر دنیا در حال خالی کردن بار خود هستند. این کار کاملا عادی است و به سختی اتفاق غیرمنتظره‌ای در انجام آن روی می‌دهد.
خوش‌شانس 100هزار دلاری
خوش‌شانس 100هزار دلاری
این که آدم یک‌بار در زندگی، برنده بلیت بخت‌آزمایی شود، خودش واقعا اوج خوش‌شانسی است اما اینکه یک نفر دوبار برنده شود، از آن اتفاق‌هاست که کمتر پیش می‌آید.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
گل‌میخ روی دیوار ایوان تنهاست، تنها و دلتنگ. دلتنگ همه «ورزا‌مشته»هایی که همنشین‌اش بودند. گل‌میخ بر تن سفید دیوار غمگین است و نمی‌داند چندین و چند سال است که دستی آخرین ساقه‌های برنج را هنگام اتمام درو، به هم نبافته است.