• دو شنبه 21 شهریور 1401
  • الإثْنَيْن 15 صفر 1444
  • 2022 Sep 12

عراق سنگ‌تمام گذاشت

سخنگوی ستاد اربعین ایران در عراق می‌گوید: مردم و دولت این کشور از همه ظرفیت‌شان برای پذیرایی از زوار استفاده کردند
سخنگوی ستاد اربعین ایران در عراق و رایزن فرهنگی ایران در این کشور گفت که دولت و مردم عراق در پذیرایی و خدمات‌رسانی از زائران اربعین سنگ‌تمام گذاشته‌اند و اگر نقصی هم وجود دارد به‌خاطر این است که ظرفیت بیشتری برای میزبانی از زوار وجود ندارد.

افزایش ساعت طرح ترافیک از اول مهر

هفتادوپنجمین جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران به ریاست شهردار تهران و با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر و نمایندگان دستگاه‌های مسئول در حوزه حمل‌ونقل شهر تهران برگزار و درباره موضوعات مختلف این حوزه بحث و تصمیم‌گیری شد.

گفت فقط یک صلوات بفرستید

رسیده‌ایم به فرودگاه نجف، قرن‌ها پس از واقعه عاشورا. میلیون‌ها «جابر» به شهر علی ع آمده‌اند تا هم‌قدم جابربن‌عبدالله انصاری شوند. نقطه شروع سفر عاشقی برای خیلی‌ها از همین «مطار نجف» است.

عرض خود می‌برید و زحمت ما می‌دارید

روز شنبه 3 کشور اروپایی با صدور یک بیانیه کاملا سیاسی بار دیگر ثابت کردند با وجود ادعایی که در زمینه استقلال فکری دارند ترجیح دادند بار دیگر در پشت تصمیم‌ها و سنگ‌اندازی‌های آمریکا در مسیر توافق هسته‌ای قرار گیرند و ادعاهای خود و البته طرف آمریکایی را تکرار کنند و اینگونه وانمود کنند که این ایران بوده که مسیر مذاکره و توافق را بسته است.

توصیه هایی برای سال تحصیلی

یک شروع خوب در ابتدای سال تحصیلی جدید بی‌تردید تاثیر مثبت بر اعتماد به نفس و بهبود عملکرد اجتماعی و تحصیلی دانش‌آموزان خواهد داشت.

خروج ممنوع؛ حتی برای شما آقازاده محترم!

برخی آمارها از حضور 4هزار نفر از فرزندان مسئولان در خارج  از کشور حکایت دارد. معاون اول قوه قضاییه نیز چندی پیش بر ضرورت تدوین سازوکار و آیین‌نامه‌‌ای برای جلوگیری از ادامه این روند در مجلس تأکید کرد.

جای خالی آموزش‌های امدادی در مدارس

فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ، دومین شنبه ماه سپتامبر را به عنوان روز جهانی کمک‌های اولیه نامگذاری کرده است؛ مهم‌ترین آموزش همگانی‌ای که توسط جمعیت‌های ملی ارائه می‌شود تا افراد بتوانند در بحران‌ها و حوادث، اقدامات اولیه لازم برای مراقبت از خود و دیگران را انجام دهند.
رئیس و نایب‌رئیس شورای شهر تهران از شنبه‌های امید و افتخار تقدیر کردند

لوکوموتیو شهرداری روی ریل کارآمدی

رئیس شورای شهر تهران روز گذشته قبل از آغاز نودو‌یکمین جلسه پارلمان شهری در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از اقدامات جهادی شهرداری تهران در شنبه‌های امید و افتخار گفت که عملکرد موجود مبین آن است که متأسفانه بسیاری از فعالیت‌هایی که سبب انتفاع مردم می‌شدند، تعطیل شده بودند.

افزایش بیماری‌های قلبی و عروقی در ایران

آب عمان با سیستان‌وبلوچستان چه می‌کند؟

زخم خورده از جنگ تا مغز استخوان

چشم‌انداز اقتصاد در نیمه دوم 1401