08
دو شنبه 21 شهریور 1401
شماره 8590
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اربعین عراقی ، اربعین ایرانی

ما داریم می‌آییم
این روزها در کنار بزرگراه‌‌ها تابلوهایی با مضامین مذهبی وجود دارد که به نوعی دعوت به شرکت در پیاده‌روی اربعین است.
ویژه
بعد از سربه‌فلک‌کشیدن آسمانخراش‌ها و رشد شهرها به شکل عمودی، حالا نوبت کشاورزی عمودی است!حالا باید منتظر گل‌باران و کلم‌باران! از آسمان باشیم .
شب گذشته داشتم از اینستاگرام بازی 2 تیم داخلی را نگاه می‌کردم.
گرینویچ
عکس‌های باکیفیت خوان مانوئل سانچز از پرواز یک بشقاب‌پرنده بر فراز گاراژش، پس از انتشار در فیسبوک و پخش در تلویزیون ملی، سر و صدای زیادی در مکزیک به پا کرد.

یونیفرم 2/8میلیون دلاری

گرینویچ
مجموعه‌ای از وسایل شخصی آلدرین فضانورد آمریکایی که در نخستین پرواز فضایی سرنشین‌دار به سطح ماه حضور داشت و به همراه نیل آرمسترانگ در ۲۰ جولای ۱۹۶۹ روی سطح ماه فرود آمد، توسط ساتبیز در نیویورک به حراج گذاشته شد.
گوگل علیه فلسطینی‌ها

گوگل علیه فلسطینی‌ها

شعارهای شرکت‌های بزرگ درباره برابری و مبارزه با تبعیض و احقاق حقوق بشر، این روزها گوش دنیا را کر کرده و لوگوهای خوش آب و رنگ و کمپین‌های موفق تبلیغاتی، چهره نهادهایی را از آنها به دنیا ارائه می‌دهد که واقعا نگران حقوق بشر و به‌خصوص اقلیت‌های تحت ستم هستند.
خوشگلی تبلیغاتی
خوشگلی تبلیغاتی
چه طرفدارش باشیم و برایمان مهم باشد، چه روشنفکرمآبانه نفی‌اش کنیم و پای هوش و ذکاوت را وسط بکشیم، به قول سیامک انصاری در فیلم بی‌پولی «خوشگلی یه چیز خِرَد سوزیه!»
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
حسین عرفانی مانند بسیاری از هنرمندان موفق عرصه دوبله، کارش را از تئاتر شروع کرد.19سال بیشتر نداشت که به علی کسمایی در استودیو مولن روژ معرفی شد.
نویسنده‌هایی که شب‌ها کتاب می‌خوانند.