17
دو شنبه 21 شهریور 1401
شماره 8590
ورزش1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اولین لیست کی‌روش

کارلوس کی‌روش در نخستین اقدام 24بازیکن شاغل در لیگ داخلی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد
اتفاق روز
بعد از انتخاب کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران، نخستین لیست بازیکنان دعوت‌شده به اردوی این تیم اعلام شد. کی‌روش که هنوز وارد ایران نشده، با انتشار این لیست 24بازیکن شاغل در لیگ برتر ایران را به اردو دعوت کرده تا بعدا لژیونرهای فوتبال ایران هم به این جمع اضافه شوند.
ویژه
بدون تردید بازی استقلال برابر نساجی یکی از بهترین نمایش‌های سالیان اخیر این تیم بود؛ جایی که استقلال 3 مرتبه دروازه حریف را باز کرد و غیراز آن بارها و بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفت.
درحالی‌که سردار آزمون همچنان در بایر لورکوزن در گلزنی ناکام است، مهدی طارمی در پورتو روی ابرها سیر می‌کند. سردار در بازی با هرتابرلین که 2-2مساوی شد، در 14دقیقه پایانی به زمین رفت و تنها 8لمس توپ داشت.
ارزشمندترین تجربه آن است که «رایگان» به‌دست بیاید. این اوج خوش‌اقبالی است که هزینه ندهی و درس بگیری. این شرایط شنبه‌شب در مسجدسلیمان برای پرسپولیس اتفاق افتاد؛ جایی که سرخپوشان برابر تیم نفت این شهر، دقایق پر از دلهره‌ای را پشت سر گذاشتند و چیزی نمانده بود حتی نخستین شکست فصل را بپذیرند.

به این تیم امیدوارم

میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال در دفاع از سرمربی تیم می‌گوید: درست نیست بگوییم چون او سال اول نتیجه نگرفت، باید با تیم خداحافظی کند
میلاد عبادی‌پور ناراحت است. او بهترین بازیکن تیم ملی والیبال هم در لیگ ملت‌ها بود و هم در مسابقات قهرمانی جهان؛ و تنها کسی بود که به بازی بد تیم اعتراف کرد.
PDF ورزش1
کوتاه ورزش1
مهدی شیری از یک نظر یکی از عجیب‌ترین بازیکنان فوتبال ایران به شمار می‌آید؛ او همان‌قدر که بین هواداران و مخاطبان دافعه دارد، برای مربیان مختلف سرشار از جذابیت است!
سری آ ایتالیا