10
دو شنبه 21 شهریور 1401
شماره 8590
سیاست2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اسرائیل تا 2025 فرومی‌پاشد

جهاد اسلامی
ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قبل از سال2011 حضور نظامی قابل توجهی در سوریه نداشت، تصریح کرد: به‌رغم همه صحبت‌ها و تهدیدهای رژیم صهیونیستی از نتانیاهو تا بنت، اما شاهد حضور پرقدرت جمهوری اسلامی ایران در سوریه هستیم.
ویژه
آمریکایی‌ها زورگویی را بخشی از سیاست خود می‌دانند اما ایران علاوه بر عمل به تعهدات خود، دستاوردها و ابزارهایی در اختیار دارد که به واسطه آن می‌تواند منافعش را به‌رغم بدعهدی آمریکا تامین کند وتاکنون نیز پیشرفت مذاکرات ناشی از همین موضوع بوده است.
احزاب
مهدی عرب‌صادق، معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مرگ ملکه انگلیس، این کشور استعمارگر را که درگیر بحران‌های همه‌جانبه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بوده به بحران حاکمیتی نیز دچار می‌کند، گفت: جابه‌جایی اخیر در سلطنت انگلستان، صرفا تغییر حاکم‌به‌حاکم دیگر نیست بلکه تغییراتی اثرگذار در مسائل خارجی و داخلی انگلستان است.

خروج ممنوع؛ حتی برای شما آقازاده محترم!

جوکار: حضور فرزندان مقامات در خارج ازکشور به جایگاه نظام آسیب می‌زند و دستور اخیر رئیس‌جمهور می‌تواند مانع ادامه این روند شود
گزارش
برخی آمارها از حضور 4هزار نفر از فرزندان مسئولان در خارج  از کشور حکایت دارد. معاون اول قوه قضاییه نیز چندی پیش بر ضرورت تدوین سازوکار و آیین‌نامه‌‌ای برای جلوگیری از ادامه این روند در مجلس تأکید کرد.