• یکشنبه 6 شهریور 1401
  • الأحَد 30 محرم 1444
  • 2022 Aug 28

2 گره تا بازشدن کلاف برجام

برخی گمانه‎زنی‎ها حکایت از آن دارد که «مباحث پادمانی» و «تضمین‎ها» همچنان 2گره اصلی برای دستیابی به توافق به‎شمار می‎رود
در شرایطی که تهران درحال بررسی پاسخ آمریکا به متن پیشنهادی اتحادیه اروپاست و هنوز اخبار موثقی در این زمینه منتشر نشده‎، اما گمانه‎زنی‎ها در محافل رسانه‎ای پیرامون گره‎های موجود در مذاکرات ادامه دارد و برخی منابع معتقدند در شرایط کنونی مباحث پادمانی و تضمین‎ها 2گره اصلی برای دستیابی به توافق به‎شمار می‎رود.
زاکانی در مراسم عملیات اجرایی ادامه بزرگراه یادگار امامره از تکمیل 18تقاطع مهم پایتخت پیش از پایان سال خبر داد

تهرانی‌ها زودتر به مقصد می‌رسند

شهردار تهران از تکمیل 18تقاطع مهم در پایتخت تا پایان سال خبر دادکه نتیجه آنها کوتاه‌ شدن قابل توجهی از مسیر پیمایش شهروندان است. این تقاطع‌ها در ادامه برنامه احداث یا اصلاح 98تقاطع بزرگراهی به اجرا در می‌آیند.

خدمت‌رسانی پلیس به زائران اربعین تا آخرین نفر

با نزدیک شدن به اربعین حسینی، بسیاری از عاشقان اباعبدالله‌الحسین‌ ع خود را برای حضور در پیاده‌روی بزرگ اربعین آماده می‌کنند و در این شرایط یکی از مهم‌ترین دغدغه آنها ممکن است تمدید یا دریافت گذرنامه برای ورود به عراق باشد.

پیام تسلیت درپی درگذشت آیت‌الله ناصری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، درگذشت عالم ربانی و سالک الی‌الله آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری را تسلیت گفتند.

پرداخت آنلاین خسارت برای تصادفات بدون کروکی

دولت سند تحول صنعت بیمه را ابلاغ کرده، برای اجرای این سند در گام نخست، فعال‌سازی 3سامانه با هدف مردمی‌سازی‌ این صنعت در دستور کار قرار گرفته است.

تالوار، ناجی تشنگی همدان می‌شود؟

تقریبا دو هفته از بحران بی‌آبی و کم‌آبی در همدان می‌گذرد. تابستان داغ و تنش آبی برای مردم همدان که زندگی در اقلیم کوهستانی را تجربه کرده‌ بودند، سختی‌های مضاعفی را ایجاد کرد.

جزئیاتی از شاخه غربی بزرگراه یادگار امام ره

فوتبال مجانی نیست!