17
یکشنبه 6 شهریور 1401
شماره 8577
ورزش1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فوتبال مجانی نیست!

از شروع فصل جدید لیگ برتر، باشگاه استقلال درگیری تازه‌ای را با سازمان صداوسیما پشت سر گذاشته و این کشمکش‌ها حالا به اوج خودشان رسیده‌اند
سوژه روز
هواداران فوتبال دیگر از تکرار مداوم عبارت «حق پخش تلویزیونی» در مراوده‌های روزمره فوتبالی کلافه شده‌اند اما ظاهرا قرار است این مسئله همچنان یک معضل بزرگ و حل‌نشدنی برای فوتبال ایران باشد.
ویژه
داستان کشدار و طولانی پرسپولیسی‌ها در مورد جذب مهاجم جدید به جایی رسید که یورگن لوکادیا، مهاجم 28ساله هلندی به‌عنوان نخستین فوروارد خارجی این تیم استخدام شد.
طلسم اولین‌ها برای پرسپولیس سرانجام شکست و این تیم با تنها گل میلاد سرلک در هفته سوم، موفق شد آلومینیوم اراک را شکست بدهد. این نخستین گل فصل سرخ‌ها بود و به علاوه نخستین پیروزی پرسپولیس بر آلومینیوم در اراک به شمار می‌‎آمد.
امیررضا معصومی فرزند فردین معصومی، قهرمان سال‌های نه‌چندان دور کشتی آزاد است که در مسابقات قهرمانی جوانان جهان با عملکرد فوق‌العاده توانست روی سکوی نخست قرار گیرد.
لالیگا اسپانیا

وضعیت فوتبال ما ناامیدکننده است

جواد نکونام از مسئولان می‌خواهد حواسشان به‌جای انتخابات به تیم ملی باشد چون سال‌ها بعد، سال۲۰۲۲ را با نتایج تیم ملی در جام‌جهانی به یاد می‌آوریم نه با تعداد رأی کاندیداهای ریاست فدراسیون‌
3هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته است و تیم‌ها کم‌کم دارند از شرایط یکدیگر آگاهی پیدا می‌کنند. تیم فولاد هم نشان داده می‌تواند یکی از تیم‌های خوب و مدعی لیگ برتر امسال باشد.