• چهار شنبه 5 مرداد 1401
  • الأرْبِعَاء 27 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 27

پایان حق کمیسیون نجومی املاکی‌ها

بعد از تصویب بسته پیشنهادی وزارت راه برای ساماندهی بازار اجاره در شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، این وزارتخانه بسته پیشنهادی دیگری را نیز برای ساماندهی بازار مسکن به دولت ارسال کرد .
آیین افتتاحیه بیستمین رویداد «عطر سیب» برگزار شد

عطر‌سیب در میدان امام حسین ع

امسال نیز حمایت‌های شهرداری از هیئت‌های عزاداری تهران در قالب رویداد «عطر سیب» درآمده است تا برپا‌کنندگان مجالس محرم و مخصوصا هیئت‌های کوچک و خانگی بتوانند از کمک شهرداری بهره‌مند شوند. اکنون میدان امام حسینع با غرفه‌های موقتی که در اطراف آن ساخته شده به مرکز مراجعه هیئت‌ها تبدیل شده است.

جایگزین گشت ارشاد چیست؟

حجاب که به‌خودی‌خود یک مسئله فرهنگی- اعتقادی است، نباید به امر سیاسی تبدیل شود و کم‌کم اصل هنجارشکنی به حاشیه برود و منازعه بین اسلام‌گرایان و براندازان سکولار جایگزین آن شود.

توافق ایران و ترکیه برای افزایش فروش نفت و گاز

در پی توافق روسای جمهوری 2کشور، ترکیه به یکی از بزرگ‌ترین مشتریان نفت و گاز ایران تبدیل می‌شود
تازه‌ترین خبرهای دریافتی نشان می‌دهد درپی سفر هفته گذشته رجیب طیب اردوغان به تهران، ایران و ترکیه به توافقی جالب توجه برای صادرات نفت و گاز دست ‌یافته‌اند، توافقی که احتمالا ترکیه را به صدر جدول خریداران نفت و گاز ایران تبدیل خواهد کرد.

تهران، نیازمند تحول با مشارکت مردم

شهر تهران به‌عنوان پایتخت ایران و با بیش از 9.5میلیون نفر جمعیت ساکن، فرصت‌های بسیاری برای تمدن‌سازی و الگوآفرینی پیش‌رو دارد.

شتاب چرخ تولید، نقطه پایانی بر ناامیدی

رهبرمعظم انقلاب از مهم‌ترین ابعاد جنگ نرم را خاموش یا تضعیف‌کردن انگیزه‌های دینی در کشور خوانده‌اند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تضعیف ایمان دینی و تضعیف امید و خوش‌بینی به آینده کشور را ازجمله مؤلفه‌های جنگ نرم علیه ملت دانستند .

کاشت 13چنار تنومند جریمه مالک متخلف

شهرداری تهران موضوع خشکاندن عمدی 13اصله درخت تنومند و با بن محیط بالا در محدوده چهارراه پارک‌وی خیابان ولیعصرعج را پیگیری کرده .

هم‌اندیشی شورا و شهرداری برای حل مسائل شهر

در جلسه دیروز تعدادی از اعضای پارلمان شهری به بیانیه سازمان حراست شهرداری تهران در راستای مبارزه با فساد واکنش نشان دادند. مهدی چمران، رئیس شورای شهر گفت که اگر کسی نقدی را مطرح می‌کند نیت خیری داشته است و اینکه درخصوص موضوعی چنین موجی ایجاد شود، اتفاق خوبی نیست.

چرا رشته ریاضی و فیزیک بین دبیرستانی‌ها کم‌طرفدار شده است؟

در همشهری آنلاین بخوانید

وقت‎کشی در واشنگتن