17
چهار شنبه 5 مرداد 1401
شماره 8553
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کلکسیون تناقض‌ها

اظهارات مهدی طارمی این بار در مورد بسته‌شدن پنجره پرسپولیس جنجال‌ساز شد
یادداشت
انتشار بخش دوم از مصاحبه عادل فردوسی‌پور با مهدی طارمی هم سروصدا کرد و بازتاب‌های خاص خودش را داشت.
ویژه
ساعت15:30 روز گذشته صفحه رسمی باشگاه تراکتور از یک خرید دیگر رونمایی کرد؛ رضا اسدی.
روز گذشته سایت‌های معتبر خبری در ایران، از پارگی رباط صلیبی فرشید اسماعیلی هافبک جدید فولاد خوزستان خبر دادند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران سال گذشته با هدایت محمد بنا در مسابقات جهانی نروژ با کسب 4مدال طلا و 2مدال برنز روی سکوی دوم دنیا ایستاد.
کریستیانو رونالدو دیروز بالاخره به منچستر برگشت و خودش را نشان داد. قرار بود با اریک تن‌هاخ درباره آینده‌اش حرف بزند تا یکی از دو‌طرف قانع شوند.
یوونتوس در نقل‌وانتقالات چندان موفق نبوده. با وجود اینکه میزان بدهی‌های این باشگاه به‌مراتب کمتر از بارسلوناست.
لیگ جدید، لیگ عجیبی است. فصل جدید لیگ برتر ایران از لحاظ ترکیب تیم‌ها با تغییرات فراوانی نسبت به گذشته روبه‌رو شده است.

مثل مردان نباشید!

در آستانه بازی‌های کشورهای اسلامی، سرمربی خارجی تیم ملی زنان از والیبالیست‌هایی می‌گوید که 15سال است ملی‌پوش‌اند اما فقط 17بازی ملی دارند! کمپدلی علاوه بر این کم‌تجربگی، یک مشکل دیگر هم با شاگردانش دارد: نباید مثل تیم مردان بازی کنند
قونیه می‌تواند شهر خاطره‌سازی برای والیبال زنان باشد. تیم‌ملی چند ماهی در اردو بوده، مربی خارجی جدید داشته، در اردوها و تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت کرده است
هجوم ستاره‌ها به بدهکارترین لیگ

هجوم ستاره‌ها به بدهکارترین لیگ

بیخ گوش‌مان در عربستان مربیان و بازیکنان سرشناسی حضور دارند
با اینکه چندی پیش فیفا در نامه‌ای به بازیکنان فوتبال خواست به‌دلیل بدحسابی باشگاه‌های 7کشور چین، عربستان، یونان، ترکیه، الجزایر، لیبی و رومانی با این باشگاه‌ها قرارداد نبندند، دست‌کم نیمی از این لیگ‌ها همچنان رونق دارند و بازیکنان و مربیان سرشناس خارجی جذب می‌کنند.
4شگفت‌انگیز
4شگفت‌انگیز
دنیای تنیس، آخر تابستان لحظه‌ای تاریخی را مشاهده خواهد کرد؛ بزرگ‌ترین رقبایی که این ورزش به چشم دیده است، این بار در یک تیم در کنار هم و برای هدفی مشترک بازی خواهند کرد.
به مهدی رحمتی گفته‌اند قرعه آلومینیوم در فصل جدید متعادل به‌نظر می‌رسد و مثلا اینطور نیست که تیمش چند هفته پشت سر هم با مدعیان مصاف داشته باشد.

10 سرباز فرنگی

منهای فوتبال
تیم ملی کشتی فرنگی ایران سال گذشته با هدایت محمد بنا در مسابقات جهانی نروژ با کسب 4مدال طلا و 2مدال برنز روی سکوی دوم دنیا ایستاد.

آماربازی

قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. با بررسی جدول بازی‌ها در هفته‌های ابتدایی به‌نظر می‌رسد سخت‌ترین شروع در این فصل نصیب دو تیم سپاهان و فولاد شده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
روزشمار
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8553