• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 4 آذر 1400
کد مطلب : 146518
+
-

سرلشکر سلامی: تا پیروزی راه زیادی باقی نمانده است

اجتماعات بزرگ بسیجیان کشور که به مناسبت هفته بسیج از ۲۹آبان تا ۵آذر برگزار می‌شود، همچنان ادامه دارد. روز گذشته نیز نمایش اقتدار بسیجیان خراسان جنوبی با سخنرانی فرمانده کل سپاه و تجمع بزرگ ۵هزار نفری بسیجیان تهران بزرگ با سخنرانی جانشین فرمانده کل سپاه برگزار شد. سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه خطاب به بسیجیان گفت: به برکت شما امروز دشمن در حال زوال است و دیگر تمرکز بر این سرزمین ندارد؛ شما دشمن را در جبهه‌های مختلف تعقیب می‌کنید، هرگز عقب‌نشینی را تمرین نکرده‌اید و همواره در حال پیشروی هستید. به گزارش تسنیم، سرلشکر سلامی با بیان اینکه تا پیروزی راه زیادی باقی نمانده است، یادآور شد: برای رسیدن به موفقیت باید حول محور ولی فقیه بایستیم و تجربه ما و وعده سنت جاری الهی این است که قوی باشیم تا به پیروزی برسیم؛ هر ملتی تسلیم شد، ذلیل می‌شود. دشمن در حال زوال است. بسیج جبهه وسیع گشوده و دشمن را در جبهه‌های مختلف دنبال می‌کند. صحنه‌های خطرناک تمام ‌شده است. صحنه‌های سخت وجود دارد ولی خطرناک نیست؛ چراکه شما بسیجیان قوی شده‌اید.
سرتیپ پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم که در تجمع بزرگ ۵هزار نفری بسیجیان تهران بزرگ تحت عنوان «نمایش اقتدار حضور بسیج» سخن می‌گفت، اظهار کرد: دشمنان ضعیف و بزدل ما جرأت نمی‌کنند با جنگ سخت و نظامی با ما درگیر شوند، زیرا هم‌اکنون ۳۴سال است که از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد، ولی دشمن جرأت نکرده حتی یک تیر هم به سمت ما شلیک کند و از این به بعد هم جرأت نخواهند کرد.
به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:  مشکلاتی که کشور در اقتصاد به آن گرفتار شده، در ‌شأن ملت نیست، حتماً باید در این عرصه بسیج و قدرت بیکران بسیجیان با تمام توان وارد شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید