• پنج شنبه 29 مهر 1400
  • الْخَمِيس 14 ربیع الاول 1443
  • 2021 Oct 21

زمستان گرم بی‌‌خانمان‌ها

مدیریت شهری، امسال طرح «زمستان گرم» را در راستای خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان اجتماعی اجرا می‌کند.

معمای ترافیک عجیب تهران

در سال‌های گذشته، مهر،‌ ماه ترافیک گسترده در ساعات خاص بود، امسال اما هر روز ترافیک سوال‌برانگیزی در انتظار پایتخت‌نشینان است. نیمه دوم هر سال با بازگشایی مدارس پیک ترافیک در ساعات اولیه صبح شروع می‌شد و بعد کاهش پیدا می‌کرد.

بازگشایی پرونده بنزین پتروشیمی

کمیسیون اصل۹۰ مجلس، 10سال پس از توقف تولید بنزین در مجتمع‌های پتروشیمی ادعای مقامات دولت سابق، مبنی بر آلایندگی این نوع از بنزین را رد کرد
کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی 10سال پس از توقف تولید بنزین در مجتمع‌های پتروشیمی، آن‌هم در دولت دوم محمود احمدی‌نژاد به دفاع از این اقدام روی آورد و با رد ادعای وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط‌زیست در دولت حسن روحانی اعلام کرد بیژن نامدار زنگنه و معصومه ابتکار به‌دلیل تشویش اذهان عمومی باید محاکمه شوند.

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره شایعات علیه اتباع افغانستانی

وزارت اطلاعات اعلام کرد: اخبار منسوب به این وزارتخانه، علیه اتباع افغانستانی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی شایعه است و صحت ندارد.

راهنمای ثبت‌نام مسکن ملی

سامانه ثمن وزارت راه‌وشهرسازی از دیروز ظهر برای ثبت‌نام متقاضیان نهضت ملی مسکن فعال شد؛ اما چه کسانی می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند و درنهایت چه افرادی به‌عنوان متقاضیان مجاز مسکن دولتی به پروژه‌ها معرفی می‌شوند؟

حساب و کتاب رتبه‌بندی معلمان در مجلس

مصوبه روز گذشته نمایندگان مجلس در ارتباط با لایحه رتبه‌بندی معلمان را می‌توان یک گام به پیش تلقی کرد؛ لایحه‌ای که طی سال‌های گذشته به دغدغه مهم معلمان و آموزش و پرورش تبدیل و تصویب و اجرای آن با موانع گوناگون مواجه شده است.

حاج علی اکبری؛ خطیب نماز جمعه تهران بعد از وقفه 20ماهه

هوا برای سفر مناسب نیست