24
پنج شنبه 29 مهر 1400
شماره 8342
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
لابد این شیوه از طراحی سایت‌ها را دیده‌اید که آیتم‌ها آن بالا در هِدِر چیده شده‌اند و شما پیش از کلیک اگر روی هر کدام نگه دارید رنگشان عوض می‌شود؛ به‌عبارت بهتر، در این صورت، وقتی باقی گزینه‌ها خاموشند، آن گزینه که هدف گرفته‌اید، کمی جلوتر می‌ایستد و روشن می‌شود.
احساس می‌کنم یک جای زندگی‌ام راه‌رو غلط رفتم ولی آنقدر جلو رفتم که دیگه انرژی برای برگشت ندارم. خواهش می‌کنم این یادت بمونه مارتین، اگر فهمیدی مسیررو اشتباه رفتی هیچ‌وقت برای برگشتن دیر نیست.
– علی: اگه قرار بود همه مثل هم باشیم که زندگی خیلی لوس و بی‌نمک می‌شد!
در دست تعمیر اثر خورخه لوئیس گارسیا

اول آخر

امروز روز ملی کوهنوردی است. روز آنهایی که به ارتفاعِ خواستن صعود می کنند. پناهگاه توچال عکس : همشهری / محمد عباس نژاد
سیاست مرکب

سیاست مرکب

شاید سریال «بازی مرکب» درباره حاکمیت پول باشد یا خشونت پنهان انسانی یا شاید درباره اختلاف طبقاتی و برابری. «شاید» درباره همه‌اینها هم باشد، اما «حتما» درباره بقاست، ولی نه بقا در جامعه انسانی، بلکه در رقابت وحشیانه درون «صنعت سرگرمی»؛ برای بقا در سریال‌سازی‌؛ جایی که شرکت‌های تولید و پخش آمازون‌پرایم و دیزنی‌پلاس، اچ‌بی‌او و اپل‌تی‌وی‌ اگر از هم عقب بیفتند، کشته خواهند شد و اگر برنده شوند، باران اسکناس بر سرشان می‌بارد.
پرواز دوباره قیمت بلیت
سفر با هواپیما از گذشته تا همین امروز، جزو سفرهای گران محسوب می‌شود. هنوز هم مسافرت با این وسیله نقلیه، نسبت به قطار و اتوبوس خرج بیشتری دارد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
تعداد دانش‌آموزان ایرانی در ۲۰‌سال گذشته تاکنون بیش از 2میلیون نفر کاهش یافته و به حدود 6/15میلیون نفر رسیده است.
اگر با امثال «مامان زهره» از نزدیک آشنا باشید که برای خود وظیفه نگهداری و حمایت از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست را تعریف کرده‌اند، با دنیایی از مهر و محبت‌های مردم آشنا می‌شوید. مهر و مَحبت با هر نیتی. گاهی صرفاً برای آنکه حال خودشان را بهبود دهند و گاهی دقیقاً برای آنکه حال دیگری را بهتر کنند.