03
پنج شنبه 29 مهر 1400
شماره 8342
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ممنوعیت به‌کارگیری نیروی انسانی جدید در شهردار

مدیریت شهر
شهردار تهران «بخشنامه ساماندهی فرایند مدیریت منابع انسانی در شهرداری تهران» را به تمام واحدها و سازمان‌های تابعه ابلاغ کرد.
ویژه
با توجه به وجود برخی ناهماهنگی‌ها در برگزاری جلسات مشترک شورای شهر و شهردار و اعلام انتصابات جدید در شهرداری شایعاتی مبنی بر اختلافاتی میان شهردار منتخب شورای ششم و اعضای شورا در فضای مجازی منتشر شده است اما اعضای شورای اسلامی شهر تهران بر تداوم همکاری میان 2‌بخش مدیریت شهری تأکید دارند.
رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از احیای ایستگاه‌های عصرگاهی در بوستان‌ها خبر داد و گفت که فرهنگسازی‌ حلقه مفقوده در حوزه ورزش بانوان است.
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران از تکمیل پروژه یادمان شهدای شهر تهران خبر داد و گفت این کار از خرداد‌ماه آغاز و پس از نصب 420لوح مزین به اسامی شهدا، تکمیل شد.

معمای ترافیک عجیب تهران

ترافیک اغلب معابر تهران از ابتدای مهر‌ماه به طرز عجیبی افزایش یافته و بر همین اساس شورای شهر خواستار بررسی چرایی مسئله از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شده است
گزارش
در سال‌های گذشته، مهر،‌ ماه ترافیک گسترده در ساعات خاص بود، امسال اما هر روز ترافیک سوال‌برانگیزی در انتظار پایتخت‌نشینان است. نیمه دوم هر سال با بازگشایی مدارس پیک ترافیک در ساعات اولیه صبح شروع می‌شد و بعد کاهش پیدا می‌کرد.
زمستان گرم بی‌‌خانمان‌ها

زمستان گرم بی‌‌خانمان‌ها

مدیریت شهری، امسال طرح «زمستان گرم» را در راستای خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان اجتماعی اجرا می‌کند.
برنامه‌های ویژه و مشاوره‌های سلامتی در بوستان‌های بانوان
برنامه‌های هفته ملی سلامت بانوان ایرانی سبا با شعار «زنان، مدیریت سلامت، مهار کرونا» در بوستان‌های بانوان پایتخت از شنبه به‌مدت یک هفته اجرا می‌شود.