• یکشنبه 11 مهر 1400
  • الأحَد 25 صفر 1443
  • 2021 Oct 03

بیماریابی در کما

فعالان نظام سلامت از بی‌توجهی به طرح‌های بیماریابی انتقاد می‌کنند، آنها می‌گویند: تست‌های کرونا هنوز رایگان نشده و حدود 100هزار مورد در روز مانده است، درحالی‌که در انگلستان روزانه بالای یک میلیون تست گرفته می‌شود.

«شاهین» در جنوب ایران توفان به پا کرد

طبق پیش‌بینی‌های‌کارشناسان هواشناسی، توفان حاره‌ای «شاهین» بامداد شنبه- 10مهر-  با بارندگی و باد شدید به چابهار در جنوب سیستان‌وبلوچستان رسید.

اعمال محرومیت و سختگیری برای واکسن‌نزده‌ها

در قرون گذشته تاکنون هر اقدامی چه اجتماعی و فرهنگی و حتی بهداشتی، همواره موافقان و مخالفانی داشته است و حالا این تضاد‌های فکری درباره واکسیناسیون کرونا هم رقم خورده است.

اداره شهر با ایده‌های نوآورانه

شهردار تهران در نشست با معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری: برای توسعه شهر باید علم و فناوری را برجسته و نیازها را از طریق شرکت‌های دانش بنیان برطرف کنیم
نشست شهردار تهران با معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با تأکید بر کاربرد علم و فناوری در توسعه شهر برگزار شد و در آن بخشی از زمینه‌های همکاری میان این دو نهاد مورد بررسی قرار گرفت.

مدال‌آوران‌المپیک در فینال‌جهانی

در پایان روز نخست مسابقات جهانی کشتی2021که به میزبانی نروژ برگزار شد، حسن یزدانی و امیرحسین زارع به دیدار فینال رسیدند و یونس امامی و رحمان عموزاد از دور مسابقات کنار رفتند.

حاشیه‌های بی‌پایان سهمیه فرزندان هیأت علمی

ظاهرا هیچ نقطه پایانی بر ابلاغیه تبعیض‌آمیز دولت دهم مبنی بر انتقال فرزندان اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌ها نیست؛ چرا که این ابلاغیه پس از 8سال و با وجود ابطال از سوی هیأت‌عمومی دیوان عدالت اداری همچنان در حال اجراست و حتی برخی اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و مسئولان آموزش عالی هم از آن حمایت می‌کنند؛ ابلاغیه‌ای که در سال تحصیلی جدید هم اجرا شد و صدای دانشجویان بسیاری را درآورد.

داور زن ایرانی در فینال جهانی

ترجیح گلاره ناظمی این بود که تیم ملی ایران در فینال جام‌جهانی فوتسال باشد نه او، اما تیم ملی در مرحله‌ یک‌چهارم نهایی حذف شد و امشب ناظمی در فینال است؛ نخستین خانم داوری که در این سطح قضاوت می‌کند.

همه علیه نفس کشیدن